Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Nå begynner ene barnet å bli så stort at hun lurer på hvorfor hun ikke har møtt bestefaren sin. Hvordan bør jeg forklare dette til en (snart) 5 åring? Anonymous poster hash: 14cb7...9f0
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Nå begynner ene barnet å bli så stort at hun lurer på hvorfor hun ikke har møtt bestefaren sin. Hvordan bør jeg forklare dette til en (snart) 5 åring? Anonymous poster hash: 14cb7...9f0 Her var faren rusmisbruker.. Jeg forklarte det så godt jeg kunne, tok hensyn til aldrer så klart. Men var ærlig:) Anonymous poster hash: eebb1...6d2
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Vær ærlig. Si at faren din drakk for mye alkohol, og ble slem av det. Skal du noen gang ha kontakt med han? "Hvis gan slutter å drikke, så vil mamma treffe han igjen" Anonymous poster hash: 06a25...7e0
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Jeg har veldig lite kontakt med min far av samme grunn, selv om vi bor 300m fra hverandre. Fortalte datteren min i den alderen der at det var fordi det var vanskelig siden han drakk for mye vin. Synes det er bedre å si det rett ut enn å fortsette med å skulle dekke over alt alkoholikeren gjør bare for fasadene skyld. Hun merket jo uansett at noe var rart. Anonymous poster hash: 0f275...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå