Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Kjøttboller eller annet MED grønnsaker inseg? Anonymous poster hash: 08f83...d92
Tantrum Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 (endret) Jeg lager vegetarlasagne.... Mine unger ser ikke forskjell og heller ikke min mann. Bruker toro sin familiepakke men i stedet for kjøttdeig finsnitter jeg gulrot, aubergin, squash og brokkoli. Jeg bruker også linser, grønne og røde. Lager alt som ellers men tilsetter to bokser med grovhakkede tomater (gjerne de med krydder i), og steker opp grønnsakene før jeg har de i sausen. Så bruker jeg cottage cheese i mellom lagene og vanlig ost på toppen Er ikke vegetarianer, men syns det er godt å variere maten med noe som ikke inneholder kjøtt Maten er veldig god, og den er supersunn (sånn sett.... ) Endret 22. desember 2015 av Tantrum
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Jeg lager vegetarlasagne.... Mine unger ser ikke forskjell og heller ikke min mann. Bruker toro sin familiepakke men i stedet for kjøttdeig finsnitter jeg gulrot, aubergin, squash og brokkoli. Jeg bruker også linser, grønne og røde. Lager alt som ellers men tilsetter to bokser med grovhakkede tomater (gjerne de med krydder i), og steker opp grønnsakene før jeg har de i sausen. Så bruker jeg cottage cheese i mellom lagene og vanlig ost på toppen Er ikke vegetarianer, men syns det er godt å variere maten med noe som ikke inneholder kjøtt Maten er veldig god, og den er supersunn (sånn sett.... ) ah Anonymous poster hash: 08f83...d92
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Ikke kjøttboller, men jeg lager tomatsaus i stor porsjon og fryser ned. Oppi den har jeg løk, hvitløk, gulrøtter og selleri. Kjører i stavmikser så min løkhater ikke merker løken. Stor suksess! Anonymous poster hash: cf631...d27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå