Gå til innhold

Hvor mye betaler du for bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite i går at det kommer ny makspris, 2900kr mnd....vet ikke ommdet gjelder over hele landet, men.............. Noen høyere eller? >:-(

Anonymous poster hash: 7779b...b11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme pris i alle barnehager trodde jeg.

Anonymous poster hash: 419da...f37

Skrevet

Jeg og, men har lest at noen har billigere. Enkelte bhg har inkludert mat i prisen. Vi betaler 200kr i kost + at vi lager matpakker

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det, pluss 300 kr i mat. For ingenting

Skrevet

2680 +2x200 i turpenger.

Inkl 1 middag i uka

Skrevet

Så, du betaler 3200kr til bhg hver måned?

Skrevet

Ca 2500 for ett barn, pluss kostpenger. Får søskenrabatt for nr to, så betaler totalt rundt 4000 i mnd for to.

Skrevet

Betaler 5100 for to barn, inkl mat. Men dette går vel opp fra nyttår. I tillegg mister man søskenmoderasjon for søsken Bhg/SFO fra høsten så vidt jeg forstår.

Anonymous poster hash: 2ebd6...922

Skrevet

Betaler 5100 for to barn, inkl mat. Men dette går vel opp fra nyttår. I tillegg mister man søskenmoderasjon for søsken Bhg/SFO fra høsten så vidt jeg forstår.

Anonymous poster hash: 2ebd6...922

Tenkte på for ett barn ja.. Hva prisen dr ett barn er. I ditt tilfelle 2500kr?

Skrevet

Hos oss 2900 kr for 1 barn.

Dyrt

Anonymous poster hash: cc0ac...e12

Skrevet

Dyrt Anonymous poster hash: cc0ac...e12

Samme som her, da

Skrevet

Dyrt

Du synes det er dyrt?

Hvis man regner 20 ukedager i en måned så betaler du altså 2900/20= 145 kr dagen for pass av barnet ditt.

Synes du fortsatt det er dyrt?

Anonymous poster hash: 84a28...0a7

Skrevet

Dyrt

Du synes det er dyrt?

Hvis man regner 20 ukedager i en måned så betaler du altså 2900/20= 145 kr dagen for pass av barnet ditt.

Synes du fortsatt det er dyrt?

Og i tillegg kommer skattefradrag, så den faktiske kostnaden er enda lavere.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så, du betaler 3200kr til bhg hver måned?

Ja. Fra 1.1 vel og merke. Eller er det 330 maten er på...

Skrevet

Klapp igjen du siste her, 2900 ut hver mnd er faktisk ikke småpenger for alle. Jeg er student, og merker det godt på økonomien. Søkt om redusert betaling, men ikke hørt et ord. Det er faktisk så dyrt for meg at jeg antagelig må ta ungen ut av bhg til våren. Flott at de gjør det lett for folk å studere og jobbe ved siden. Not.

Anonymous poster hash: 0bdbc...75a

Skrevet

Mye i forhold til lommeboken, men lite i forhold til egentlig pris og kvaliteten :)

Anonymous poster hash: ab9bd...34a

Skrevet

Klapp igjen du siste her, 2900 ut hver mnd er faktisk ikke småpenger for alle. Jeg er student, og merker det godt på økonomien. Søkt om redusert betaling, men ikke hørt et ord. Det er faktisk så dyrt for meg at jeg antagelig må ta ungen ut av bhg til våren. Flott at de gjør det lett for folk å studere og jobbe ved siden. Not.

Det er jo slikt man bør tenke på før man setter barn verden

Skrevet

Jeg betaler 8500 kroner for et barn (da kan vi bruke tilbudet opptil 25 timer i uken), prisen stiger betraktelig hvis man har behov for flere timer. Det er gjennomsnittlig pris her vi bor. Barnehage i Norge er veldig billig sammenlignet med andre land.

Anonymous poster hash: 68ef0...7fb

Skrevet

Da må du purre på!!!

Anonymous poster hash: 3c1ef...7e9

Skrevet

Barnehage er grisebillig i Norge! Hele 3000 i måneden, gitt. At du er student og ikke har råd til barnehageplass er en helt annen sak, og noe du burde tenkt på før du laget kombinasjonen småbarn og studier.

Anonymous poster hash: 56df6...38e

Skrevet

2050 kr. 1 barn. Østlandet.  Redusert pris grunnet lav inntekt. 

Anonymous poster hash: 812de...f02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...