Gå til innhold

miste alle symptomer idag, 10 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd det samme og det gikk bra? Er 10 uker idag og mistet alle symptomer, brystene har mistet alle ømhet og er ikke kvalm... :(

Anonymous poster hash: d0a7e...92b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig.

Jeg var kvalm bare et par dager med eldste, og 16 uker med de to andre.

Puppene var ikke ømme særlig lenge.

Skrevet

Det er veldig vanlig.

Anonymous poster hash: 1941a...b81

Skrevet

Hcg nivået avtar ved ca 10-12 uker, derfor er det veldig vanlig at symptomer avtar eller forsvinner helt.

Sannsynligvis er alt i orden :)

Anonymous poster hash: f6992...c88

Skrevet

Veldig vanlig ja. Slik hadde jeg det også. Tror det er derfor mange tar tidlig ultralyd rundt uke 10, for å sjekke at det er noe der :-) Det er det garantert ;-)

Skrevet

Kanskje bare tilfeldig

Lykke til

Anonymous poster hash: b22cd...baa

Skrevet

Mistet symptomer fort,merket egentlig ikke noe til graviditeten før jeg begynte å kjenne spark! Kansje rundt uke 17-18 :)

Litt nervepirrende de første månedene og spesielt hvis man ikke er av de som har maaaasse symptomer. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 91c39...004

Skrevet

Symptomene mine har kommet og gått siden uke 6. Helt normalt.

Skrevet

Skal ikke på ultralyd før om 14 dager huff!! Har mistet flere ganger før og ønsker meg barn..

Synes det er så fælt å vente og vente...

Takk for svar alle sammen.

Skulle ønske det var et sted man kunne fått sjekka hjertelyd når man ønsket...

Skrevet

Du kan alltids ta UL privat? Jeg er i uke 11 og har hatt tre UL fra uke 6 allerede.

Skrevet

Var det du som spiste vaniljeis?? Sikkert derfor...

Anonymous poster hash: 81489...ba1

Skrevet

Til meg var det som å skru av en bryter. Helt snålt! Men deilig. Er like gravid ennå ;)

Anonymous poster hash: 13b0f...01b

Skrevet

Nå MÅ du roe deg ned. "Symptomer" kommer og går, og det ALLER meste er helt normalt! Du skriver innlegg etter innlegg!

Har du ikke tenkt på at det faktisk er verre for fosteret at du er så bekymret og nervøs hele tiden?

Jeg FORSTÅR at det er nervepirrende når du har mistet før og så gjerne ønsker deg barn. Men sitter det, så sitter det. Du kan ikke gjøre noe fra eller til, utenom å la fosteret ha det så behagelig som mulig, og det gjør du ikke ved å tillate deg å frike ut annenhver dag over helt normale ting.

Pust!!

Anonymous poster hash: b9775...af8

Skrevet

Så lenge du ikke spiser vaniljeis, så går det nok bra! 😃

Anonymous poster hash: 81489...ba1

Gjest Antarctica
Skrevet

Og hold deg unna all nysing, hosting og latter.

Skrevet

Enig med andre her, du må ta det med ro! Du har innlegg her annen hver dag om ting du er redd for.

Vi vet du er i 30-åra, har PCOS, og har slitt med å bli gravid.

Vi vet du har mistet før.

Vi vet du er redd PCOS gjør at du får en vanskelig fødsel, er redd barnet skal dø og mer.

Vi vet du var nervøs før tidlig ultralyd og brukte lang tid på å bekymre deg.

Vi vet du er redd for å spise vaniljeis, i tilfelle det skader fosteret.

Vi vet du går og kjenner etter det minste vondt når du nyser.

Vi vet du tror du mister nå, fordi symptomene er borte.

Vi vet alt dette fordi du lager NYE TRÅDER HELE TIDEN!!

Du kommer til å ødelegge deg selv om du skal fortsette slik i 30 uker til. Og om du tror bekymringene forsvinner etter barnet er født, tar du feil...

Jeg forstår at du er nervøs, men du må oppsøke hjelp, før du lar frykten ta over liver ditt. Du ønsker ikke å bli en hysterisk, overbeskyttende og kontrollerende mor heller!

Hilsen ei som er like langt på vei som deg, men som vet at hun ikke kan gjøre noe fra eller til om ting skulle gå galt.

Anonymous poster hash: f7566...a05

Skrevet

Det som overrasker meg er at dere går inn i trådene og sier dere er lei av de...

Hvorfor alle dager går dere inn i trådene???

Gjest Antarctica
Skrevet

Det som overrasker meg er at dere går inn i trådene og sier dere er lei av de...

Hvorfor alle dager går dere inn i trådene???

Kanskje for å berge denne stakkar dama fra tvangstankene sine? Hvis hun får høre tilstrekkelig mange fornuftige svar, så slutter hun muligens å dyrke alt som kjennes bittelitt annerledes enn det gjorde i går på en bitteliten flekk i kroppen etter at hun spiste en bitteliten mengde av noe hun ikke har spist på en bitteliten stund?

Skrevet

Det går an å skjønne at du er stresset og nervøs, det har mange av oss vært i svangerskapet. Særlig i begynnelsen når vi ikke kan kjenne barnet røre seg eller få andre "bevis" på at alt er i orden. Du burde allikevel skjønne at det er lurere å stille de (til tider over-) engstelige spørsmålene et annet sted. Første trimester f.eks ville nok vært er mer egnet sted for alle engstelsene dine.

Anonymous poster hash: f772f...58f
Skrevet

Skjønner du er nervøs,det var jeg også! send meg pm hvis du lurer på noe Hi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...