Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Vi har en jente på ett år. Kjøpte en ny voksi city pose som vi generelt er veldig fornøyde med. Men til og med på dager med flere varmegrader blir hun kald på føttene i den Og da har vi på henne ullbukse, ulljakke (over body), av og til en Nøstebarn-ulldress over det igjen, og tynne ullsokker og tykke utenpå!! Så jeg skjønner ikke noe jeg. Da hun var nyfødt i fjor vinter hadde vi Risarosa-pose i vognbaggen. Og selv med en tynn ullbody og strømpebukse var hun god og varm i den til tross for mange minusgrader. Er det noe vi kan ha i voksiposen for å gjøre den varmere? Lammeull for eksempel? Tips taes i mot med stor takk. Vogna er en babyjogger city mini GT Anonymous poster hash: cd951...ae5
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Legg et godt ullpledd rundt posen nede ved bena. Anonymous poster hash: 14e73...4e1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Kan hun ha blitt kald på bena av natur for å si det slik? Slik vi jenter/kvinner ofte er? Min sønn nå 11mnd har samme voksipose og han ligger kun ute i body og bukse pluss vanlige sokker og han er alltid varm. Jeg derimot er kronisk kald på bena uansett hva jeg har på bena 😉 Anonymous poster hash: 5062e...14c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Har du forsøkt mindre lag? Kankje det hjelper om luft får sirkulere mer? jeg ville forsøkt å svøpe med et ullpledd inni posen. Er sånn som blir iskald på tærne selv, så fort jeg sitter stille, hjelper ikke med ullsokker, ullsåler, tykker vinterstøvler eller noe, så fort jeg setter meg ned blir de som istapper. Anonymous poster hash: 80756...5b7
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Takk for tips Tror jeg skal legge et ullpledd nederst i fotenden. Jeg er kald av meg selv, så kanskje det er en sammenheng. Men føttene hennes blir virkelig iskalde. Mens når hun sover i senga si med IKEA-sovepose om natta uten sokker i er hun god og varm på føttene om morgenen. Vel og merke er det godt og varmt på rommet hennes da (18-20 grader) Men jeg er litt skuffa over at ikke posen varmer føttene mer. Men ullpledd skal prøves! Anonymous poster hash: cd951...ae5
Polina-pia Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Jeg har en voksensokk med ris i, som jeg varmer to min i microen, til min lille frossenpinn. Hun er gjerne kald på føttene fra før når hun legges, men blir varm og god☺️
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 Vi fikk beskjed om at når de er så små er det helt vanlig at de er kalde på bena, det betyr ikke nødvendigvis at de fryser, bare at blodgjennomstrømningen ikke er så god enda. Mini her var iskaldt på bena, men varm ellers på kroppen, så vi fikk beskjed om å overse at han var kald, selv om det var litt vanskelig. Nå er han litt eldre og han er stort sett veeeldig varm på bena, og ike som sin mor heldigvis. Jeg har istapper av noen ben Anonymous poster hash: 94494...c4a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 Samme med min jente på ett år. Jeg bruker microputa (kjøpes på apptek, en avlang stoffpose med ris i som egentlig er for nakken) varmer den i microen, pakker den inn i et teppe og har under beina hennes i posen. Da er hun god og varm hele tiden og er veldig blid og fornøyd. Anonymous poster hash: c2344...d6c
Elsker livet Skrevet 22. desember 2015 #9 Skrevet 22. desember 2015 Jeg blir ofte kald av ullsokker rett på huden. Det beste synes jeg er å ha vanlige sokker og ha god plass slik at det blir et varmt luftlag rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå