Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Jeg står i fare for å bli oppsagt pga nedbemanning. Har nå sett en stilling jegønsker å søke på, i tilfelle oppsigelse. Jeg vil egentlig ha min sjef som en av referansene, da jeg vet hun vil gi meg gode referanser, men er i tvil på om det er "riktig". Jeg tenkte si til henne at jeg vil jo beholde jobben min, men skulle det bli så galt at jeg får oppsigelse, så må jeg prøve å være litt føre var. Får jeg beholde jobven, så tar jeg ikke den andre om jeg skulle få tilbud om det. Hva ville dere gjort? Brukt sjefen? Som sagt, vi er gode kolleger og jeg vet hun vil gi meg de beste referanser. Anonymous poster hash: 5ac96...14d
Mamma_til_2 Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Om hun er en god sjef og en god kollega så forstår hun vell at du ønsker og sikre deg i tilfelle oppsigelse, så forteller du henne at du søker på stillingen for og ha ett sikkerhetsnett.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Ja, jeg ville. Det høres redelig ut slik du beskriver. Anonymous poster hash: 22821...6ea
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Ja, snakk med sjefen på forhånd og vær åpen. Hun vil nok forstå Anonymous poster hash: 578fc...30b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 HI her. Jeg snakket med henne, og hun fordtod. Hun har gjort det samme med sin sjef, iom at vi alle er i samme båt nå. Takk forresten for fine svar. Anonymous poster hash: 5ac96...14d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå