Gå til innhold

Bukse til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hvilken type jeg burde velge :( har gått gjennom to svangerskap og magen tålte det tydeligvis dårlig, så har fått heng. Henger ganske mye foran og ut mot sidene. Buler i tillegg ut øverst under ribbena.

Har tidligere brukt "bukse" fra Kappahl med strikk i livet. Men ønsker en ordentlig bukse. Problemet er bare henget! Det føles kjempeubehagelig å lukke en bukse over henget så det presses nedover... Skulle ønske jeg kunne ha en normal kropp. Hva gjør jeg, hvilken bukse kan jeg bruke? Denne buksen med strikk i livet er mer som en tights og gjør absolutt IKKE underverker for rumpa.

Anonymous poster hash: 670c5...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Acne bukse, de har til alle fasonger :)

Anonymous poster hash: 0e6af...f0e

Skrevet

Jeg er veldig glad i jeans fra cubus. Super strechy!

Anonymous poster hash: 9e1b4...b17

Skrevet

Acne bukse, de har til alle fasonger :)

Anonymous poster hash: 0e6af...f0e

De stopper på 32 tommer, noe som i mange modeller tilsvarer str 40, maks str 42. Det er langt fra "alle fasonger.  Jeg har tatt haste-KS som resulterte i et mye lenger snitt enn det som er vanlig, ca dobbelt så langt. Derfor har jeg en bul over som er som HI beskriver, ubehaglig å presse på pluss at jeg trekker litt mer over nedre del av magen enn det standarden i min størrelse gjør. De beste buksene jeg har nå er shaping jeans fra HM. De finns i mange størrelser og jeg ser at de også har dem på BiB-avdelinga. De ruller i det minste ikke ned under henget.

Anonymous poster hash: cab1b...42c

Skrevet

Acne bukse, de har til alle fasonger :)Anonymous poster hash: 0e6af...f0e

De stopper på 32 tommer, noe som i mange modeller tilsvarer str 40, maks str 42. Det er langt fra "alle fasonger.  Jeg har tatt haste-KS som resulterte i et mye lenger snitt enn det som er vanlig, ca dobbelt så langt. Derfor har jeg en bul over som er som HI beskriver, ubehaglig å presse på pluss at jeg trekker litt mer over nedre del av magen enn det standarden i min størrelse gjør. De beste buksene jeg har nå er shaping jeans fra HM. De finns i mange størrelser og jeg ser at de også har dem på BiB-avdelinga. De ruller i det minste ikke ned under henget. Anonymous poster hash: cab1b...42c
Nettopp, det er et problem den rullingen... Buksen MÅ liksom høyt opp? Og hvis jeg velger en stor nok størrelse er den posete i lårene og på rumpa. Skal sjekke ut shapingjeansene..

Anonymous poster hash: 670c5...1b5

Skrevet

Floyd-bukser med tre eller fire knapper - fås kjøpt på bl.a. B-Young!

Har også dette henget, og de buksene gjør underverker :-)

Anonymous poster hash: 5d539...8be
Skrevet

Kjøpte to på floyd idag. Herregud hvorfoe visste jeg ikke dette tidligere !!!!

Anonymous poster hash: 6dd72...77b

Skrevet

Jeg er en str 42 med heng og jeg kan overhodet ikke ha Floyd-buksene. Ser forsåvidt fine ut når jeg tar de på, men etter å ha satt meg ned og reist meg opp et par ganger har de seget nedover og henger i rumpa. De er rett og slett for slappe og for strechy rundt livet så de henger ikke oppe men glir ned..

Jeg må ha belte, eneste måten å unngå at buksene siger på.

Denne med belte på sitter kjempefint, veldig myke og behagelige på også

http://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/woman/alla-damplagg/173344/

Denne med belte på sitter også fint

https://cubus.com/no/7155921_F990

Anonymous poster hash: 2c98e...9f7
Skrevet

De fra Floyd ble veldig mye videre ved bruk og rullet av meg... Kan ikke bruke vanlige bukser jeg heller.

Anonymous poster hash: 956bd...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...