Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Aner ikke hvilken type jeg burde velge har gått gjennom to svangerskap og magen tålte det tydeligvis dårlig, så har fått heng. Henger ganske mye foran og ut mot sidene. Buler i tillegg ut øverst under ribbena. Har tidligere brukt "bukse" fra Kappahl med strikk i livet. Men ønsker en ordentlig bukse. Problemet er bare henget! Det føles kjempeubehagelig å lukke en bukse over henget så det presses nedover... Skulle ønske jeg kunne ha en normal kropp. Hva gjør jeg, hvilken bukse kan jeg bruke? Denne buksen med strikk i livet er mer som en tights og gjør absolutt IKKE underverker for rumpa. Anonymous poster hash: 670c5...1b5
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Acne bukse, de har til alle fasonger Anonymous poster hash: 0e6af...f0e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Jeg er veldig glad i jeans fra cubus. Super strechy! Anonymous poster hash: 9e1b4...b17
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Acne bukse, de har til alle fasonger Anonymous poster hash: 0e6af...f0e De stopper på 32 tommer, noe som i mange modeller tilsvarer str 40, maks str 42. Det er langt fra "alle fasonger. Jeg har tatt haste-KS som resulterte i et mye lenger snitt enn det som er vanlig, ca dobbelt så langt. Derfor har jeg en bul over som er som HI beskriver, ubehaglig å presse på pluss at jeg trekker litt mer over nedre del av magen enn det standarden i min størrelse gjør. De beste buksene jeg har nå er shaping jeans fra HM. De finns i mange størrelser og jeg ser at de også har dem på BiB-avdelinga. De ruller i det minste ikke ned under henget. Anonymous poster hash: cab1b...42c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Acne bukse, de har til alle fasonger Anonymous poster hash: 0e6af...f0e De stopper på 32 tommer, noe som i mange modeller tilsvarer str 40, maks str 42. Det er langt fra "alle fasonger. Jeg har tatt haste-KS som resulterte i et mye lenger snitt enn det som er vanlig, ca dobbelt så langt. Derfor har jeg en bul over som er som HI beskriver, ubehaglig å presse på pluss at jeg trekker litt mer over nedre del av magen enn det standarden i min størrelse gjør. De beste buksene jeg har nå er shaping jeans fra HM. De finns i mange størrelser og jeg ser at de også har dem på BiB-avdelinga. De ruller i det minste ikke ned under henget. Anonymous poster hash: cab1b...42c Nettopp, det er et problem den rullingen... Buksen MÅ liksom høyt opp? Og hvis jeg velger en stor nok størrelse er den posete i lårene og på rumpa. Skal sjekke ut shapingjeansene.. Anonymous poster hash: 670c5...1b5
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Floyd-bukser med tre eller fire knapper - fås kjøpt på bl.a. B-Young! Har også dette henget, og de buksene gjør underverker :-) Anonymous poster hash: 5d539...8be
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 Kjøpte to på floyd idag. Herregud hvorfoe visste jeg ikke dette tidligere !!!! Anonymous poster hash: 6dd72...77b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #9 Skrevet 22. desember 2015 Jeg er en str 42 med heng og jeg kan overhodet ikke ha Floyd-buksene. Ser forsåvidt fine ut når jeg tar de på, men etter å ha satt meg ned og reist meg opp et par ganger har de seget nedover og henger i rumpa. De er rett og slett for slappe og for strechy rundt livet så de henger ikke oppe men glir ned.. Jeg må ha belte, eneste måten å unngå at buksene siger på. Denne med belte på sitter kjempefint, veldig myke og behagelige på også http://www.kappahl.com/nn-NO/kappahl/woman/alla-damplagg/173344/ Denne med belte på sitter også fint https://cubus.com/no/7155921_F990 Anonymous poster hash: 2c98e...9f7
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #10 Skrevet 22. desember 2015 De fra Floyd ble veldig mye videre ved bruk og rullet av meg... Kan ikke bruke vanlige bukser jeg heller. Anonymous poster hash: 956bd...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå