Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Får hakaslepp av dette forumet innimellom! Her er hva jeg har gjort feil før jul: - Sendt ut hauger av julekort, ferdig trykt med egne barn på - Oppdatert FB, dog med bilde av bikkja - Hatt fyllelag hjemme (barn borte) - Ikke vasket i kriker og kroker - Bakt tilnærmet null - Har åpent hus, mange kommer julaften - Gaver som inneholder både billige opplevelser og daglig utstyr - Plasttre - Ungene får pynte med alle de dorullnisser de bare får plass til Og sikkert ørten flere ting. Mange her inne er for opptatt av alle andre! Vil anbefale dere egne liv i grunn. God jul a! Anonymous poster hash: 353cb...5f1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Får hakaslepp av dette forumet innimellom! Her er hva jeg har gjort feil før jul: - Sendt ut hauger av julekort, ferdig trykt med egne barn på - Oppdatert FB, dog med bilde av bikkja - Hatt fyllelag hjemme (barn borte) - Ikke vasket i kriker og kroker - Bakt tilnærmet null - Har åpent hus, mange kommer julaften - Gaver som inneholder både billige opplevelser og daglig utstyr - Plasttre - Ungene får pynte med alle de dorullnisser de bare får plass til Og sikkert ørten flere ting. Mange her inne er for opptatt av alle andre! Vil anbefale dere egne liv i grunn. God jul a! Anonymous poster hash: 353cb...5f1 Alt du skrev, og det motsatte av alt du skrev vil også bli feil😉 Noen her inne har lange klør, klar til å grafse litt, uansett hva det snakkes om. Tror mange bruker dette anonymforumet for å få ut gruff, sur på mann, barn, seg selv?... Ta damene på denne siden 😂 Jeg tenker, at om dette redder dagen deres, så kjør på! Så blir det sikkert ro i heimen😂😂😂 Anonymous poster hash: 955d4...863
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Får hakaslepp av dette forumet innimellom! Her er hva jeg har gjort feil før jul: - Sendt ut hauger av julekort, ferdig trykt med egne barn på - Oppdatert FB, dog med bilde av bikkja - Hatt fyllelag hjemme (barn borte) - Ikke vasket i kriker og kroker - Bakt tilnærmet null - Har åpent hus, mange kommer julaften - Gaver som inneholder både billige opplevelser og daglig utstyr - Plasttre - Ungene får pynte med alle de dorullnisser de bare får plass til Og sikkert ørten flere ting. Mange her inne er for opptatt av alle andre! Vil anbefale dere egne liv i grunn. God jul a! Anonymous poster hash: 353cb...5f1 Alt du skrev, og det motsatte av alt du skrev vil også bli feil😉Noen her inne har lange klør, klar til å grafse litt, uansett hva det snakkes om. Tror mange bruker dette anonymforumet for å få ut gruff, sur på mann, barn, seg selv?... Ta damene på denne siden 😂 Jeg tenker, at om dette redder dagen deres, så kjør på! Så blir det sikkert ro i heimen😂😂😂 Anonymous poster hash: 955d4...863 Ja, det er tidvis helt utrolig 😂 Undrer meg på hvor stabile humøret dems egentlig er... Sånn ovenfor barna osv. DET er en skremmende tanke! Hi Anonymous poster hash: 353cb...5f1
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Jeg synes det er rimelig patetisk å bruke forumet for å kritisere og rakke ned på andre bare fordi de selv trenger å få ut gruff. Det voksne og modne ville vært å ta tak i problemene de faktisk har hjemme eller med seg selv. Garantert mer konstruktivt for dem selv også. Synes det høres ut som om du har en koselig førjuls- og juletid, Hi Her har jeg ikke sendt julekort (har ikke råd - og det er visst også feil, både å ha dårlig råd og ikke sende kort ). Jeg har ikke oppdatert fb-bilder til jul, faktisk ikke på flere år, og heller ikke vært der på et halvt år - og det er også veldig feil. Ikke vasket til jul. Nesten ikke pyntet enda heller. Baksten har bestått av å kjøpe noen pepperkaker. Det blir en eller annen form for jul i år også. Men blir redusert pga. mye sykdom. Og det er greit at det blir som det blir i år. Synes det er fantastisk å se naboene som har pyntet masse til jul både inne og ute, juletreet har stått pyntet i flere dager (noe som i hvert fall er feil for mange) og jammen bruker naboene her å ha utebelysning fra først i desember og ut hele januar også, noe som bare gjør vår lille veisnutt lysere og koseligere Det hender til og med at en adventstjerne eller to henger ut januar uten at noen klikker av den grunn heller Noe av sjarmen er jo at folk gjør ting på sitt vis, ikke bare følger strømmen og gjør som alle andre Anonymous poster hash: 8b54e...75d
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Det er mange rare dyr i jungelen;) Tror mange av disse er såkalte nettroll som man leser om. De har ikke annet liv enn å sitte og prøve å gjøre livet surt for andre over nett. Orker ikke stelle seg eller noe. Patetisk. Anonymous poster hash: d95d3...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå