Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Rotet flyter, hele huset trenger en vask, gavene må pakkes inn, vaskerommet flyter over og her sitter jeg og vet ikke hvor jeg skal starte! Jobbet 6 av 7 dager forrige uke og brukte den ene fridagen på å handle inn gaver og mat til jul. Har en arb.dag til før jeg kan ta juleferie og huset er langt fra juleklart. 2 små barn som gleder seg til jul. Mannen skal hogge juletre etter jobb i morgen og handle inn 2 gaver utenom meg. Det er hans bidrag til julefeiringen. Han skjønner ikke hvor mye jobb det er å er verdens flinkeste til å utsette ting. Jada det blir jul men akkurat nå er jeg helt motløs! Anonymous poster hash: 4cc84...064
Singelmamma <3 <3 Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Godt å høre at vi er flere! Gleder meg til jula er over
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Rotet flyter, hele huset trenger en vask, gavene må pakkes inn, vaskerommet flyter over og her sitter jeg og vet ikke hvor jeg skal starte! Jobbet 6 av 7 dager forrige uke og brukte den ene fridagen på å handle inn gaver og mat til jul. Har en arb.dag til før jeg kan ta juleferie og huset er langt fra juleklart. 2 små barn som gleder seg til jul. Mannen skal hogge juletre etter jobb i morgen og handle inn 2 gaver utenom meg. Det er hans bidrag til julefeiringen. Han skjønner ikke hvor mye jobb det er å er verdens flinkeste til å utsette ting. Jada det blir jul men akkurat nå er jeg helt motløs! Anonymous poster hash: 4cc84...064 Høres ut som du er sinnssykt dårlig på å planlegge. Klær kunne du vaska feks en maskin om dagen siste uka , da ville de blitt ferdige. Og du ajour. Gavene skulle du ha handlet tidligere, og hatt et system slik at du pakket inn for eksempel 3 stykk hver kveld i 14 dager (bare eksempel ). Rydding kan du ta hver dag - gå aldri ut av et rom uten å ta med en eller flere ting som skal til det rommet du skal til. Kan ikke skylde på noen andre enn deg selv tenker jeg... Beklager. Anonymous poster hash: 9d670...b99
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Her må både store og små hjelpe med husvask. Minste på 3 år får fuktig klut og må vaske dører (så langt opp hun rekker, ofte der dørene er skitneste) og håndtak. 8 åringen vasker trappene og rommet sitt osv. Vi bruker maks 2 timer på 3 etasjer når vi er 5 stykker som hjelper. Har laget liste i hvert rom på hva som må gjøres, så slipper jeg å mase. Når det gjelder gaver: lag liste på hva du skal kjøpe, reis ut i kveld (mange har nattåpent) og vær effektiv. Anonymous poster hash: 8aad0...570
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Rotet flyter, hele huset trenger en vask, gavene må pakkes inn, vaskerommet flyter over og her sitter jeg og vet ikke hvor jeg skal starte! Jobbet 6 av 7 dager forrige uke og brukte den ene fridagen på å handle inn gaver og mat til jul. Har en arb.dag til før jeg kan ta juleferie og huset er langt fra juleklart. 2 små barn som gleder seg til jul. Mannen skal hogge juletre etter jobb i morgen og handle inn 2 gaver utenom meg. Det er hans bidrag til julefeiringen. Han skjønner ikke hvor mye jobb det er å er verdens flinkeste til å utsette ting. Jada det blir jul men akkurat nå er jeg helt motløs! Anonymous poster hash: 4cc84...064 Høres ut som du er sinnssykt dårlig på å planlegge. Klær kunne du vaska feks en maskin om dagen siste uka , da ville de blitt ferdige. Og du ajour. Gavene skulle du ha handlet tidligere, og hatt et system slik at du pakket inn for eksempel 3 stykk hver kveld i 14 dager (bare eksempel ). Rydding kan du ta hver dag - gå aldri ut av et rom uten å ta med en eller flere ting som skal til det rommet du skal til. Kan ikke skylde på noen andre enn deg selv tenker jeg... Beklager. Anonymous poster hash: 9d670...b99 Så det er bare damene som har ansvar for at det blir fint til jul? Mannen har ikke noe ansvar? Hvis du sier at DERE kan med fordel planlegge bedre neste år, er jeg enig med deg... Anonymous poster hash: 92bac...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå