Gå til innhold

Tips til "morgengave" til barna på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker det må være noe de kan styre med på en stund. Har tre jenter på 2, 5 og 7. Kanskje fingermaling te minste?

Anonymous poster hash: 59fc9...024

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byggesett, kinesiske puslespill (sånne man må bryne seg på), aktivitetsbøker... det satser vi på ihvertfall 😊

Skrevet

Geomag, Lego, brettspill (hvis de er selvstendige og kan spille selv etter å ha blitt satt I gang),

Anonymous poster hash: b383f...638

Skrevet

Hos oss får barna julestrømpe med godis, ny pysj og julehefter. Siste gave i pakkekalenderen er et brettspill.

Julaften morgen er den koseligste morgenen i året, med TV, kos, spill og deilig forventningsfull stemning.

Anonymous poster hash: 79ad3...b23

Skrevet

Hef i gården - fra jeg var liten, er det julehefte og godis

Anonymous poster hash: b8f7f...78a

Skrevet

Her får de julegave fra oss + julestrømpe. Kommer til å åpne en gave til i 12 tiden. Også en kl 16. Bli nok av gaver, bedre å åpne litt utover . Vi blir 7 barn julaften (totalt 27 mennesker) nok gavekaos . Vurderer å be ene settet med besteforeldre på besøk lillejulaften og ta en pakka da også.

Anonymous poster hash: febdb...29e

Skrevet

Her blir det plus plus og tegnesaker. :)

Anonymous poster hash: c16b8...39f
Skrevet

Jeg ville ikke gitt fingermaling hvis tanken er at de skal ha noe å drive med selv, og som ikke krever særlig etterarbeid (hvis du og mannen skal ordne til jul). Hvis dere skal drive på sammen er det en god idé. Evt pepperkaker, glasurtuber og snop så de kan pynte egne kaker. Her får de minste plus plus og de største julehefter. Treåringen får også en film, og fem- og tiåringen figurer til Disney Infinity.

Anonymous poster hash: 80d23...c77

Skrevet

Mine får snop, aktivitetshefte med oppgaver og/eller klistremerker, julehefte, helt nye tusjer, og fargebok.

Ja, og så får de et Hama og Lego inspirasjonshefte. Genialt! Da har de masse å putle med, mens vi ordner med mat og diverse :)

Skrevet

Vil du virklig ha fingermalingsprosjekte på julaften?

Gi dem hver sin kurv som de kan bruke til å hente og rydde tig når de hjelper til med de iste juleforberedelsene.

Mine er litt eldre. De får julhefte, snop og ny pysj i srømpa. lir e utolmodige seder jeg dem ut.

Anonymous poster hash: 46493...795
Skrevet

Mine får en film på DVD som siste gave i kalenderen. Har alltid gjort det. I strømpa ligger det julehefte eller aktivitetshefte i tillegg til godteri.

Skrevet

Jeg har kjøpt klistremerkebok.

Det er flere sider med rom som skal"innredes". De er 5 og 9.

Skrevet

Ikke fingermaling med mindre du vil vaske huset igjen! Mine får blad/aktivitetshefte og godteri i julestrømpen, og en film i kalenderen.

Skrevet

Film og lommelykt. Det er mørkt ut så det er morro med lommelykt tur

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Julestrømpe og ny pysj. Da kan han daffe rundt i koseplagget hele dagen, spise godter og veksle mellom tv og pad. Har tatt opp alene hjemme 1, så den kan han se mens den endeløse ventingen på gaver pågår.

Skrevet

Vi har tradisjon for Gelebad. Da sitter hun i flere timer og måkker badevann. Vannet holder seg varmt mye lenger når det er gelé. Vet ingen butikker som har de, vi bst fra coolstuff.no.

Skrevet

Her blir det plus plus og tegnesaker. :)Anonymous poster hash: c16b8...39f

Samme som hos oss :)

Skrevet

Disney film

Tegnesaker

et kinderegg

en pakke rosin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...