Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 På nett? Eller på byen? Dere som har forsøkt, hvordan gikk det til? Anonymous poster hash: c0da1...aea
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Cupido Anonymous poster hash: 9b99e...a7e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 På mammaforum. Også viste det seg at en nær venninne likte begge kjønn, så da ble det action etter litt vin noen ganger. Anonymous poster hash: c2ab9...d76
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 På "So?" i Oslo Wow! "So?" er den minst inkluderende og sjarmerende plassen jeg har vært på. Forsøkte 2-3 ganger, men måtte gi opp. Var kanskje ikke full nok.. Anonymous poster hash: c2ab9...d76
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 På "So?" i Oslo Wow! "So?" er den minst inkluderende og sjarmerende plassen jeg har vært på. Forsøkte 2-3 ganger, men måtte gi opp. Var kanskje ikke full nok.. Anonymous poster hash: c2ab9...d76 Det er faktisk min erfaring også fra So. Har vært der. Uten hell... Hi Anonymous poster hash: c0da1...aea
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 På "So?" i OsloWow! "So?" er den minst inkluderende og sjarmerende plassen jeg har vært på. Forsøkte 2-3 ganger, men måtte gi opp. Var kanskje ikke full nok.. Anonymous poster hash: c2ab9...d76 Det er faktisk min erfaring også fra So. Har vært der. Uten hell... Hi Anonymous poster hash: c0da1...aea Sant! Uansett, lykke til! Jeg syntes det var vanskelig å finne noen, men det løste seg jo tilslutt. Nå har jeg kjæreste, og han ser på det som utroskap om jeg ligger med jenter, så hadde det ikke vært for det, skulle jeg hjulpet deg Anonymous poster hash: c2ab9...d76
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 Gaysir.No Anonymous poster hash: e5230...ddb
Surogvanskelig Skrevet 22. desember 2015 #9 Skrevet 22. desember 2015 På "So?" i OsloWow! "So?" er den minst inkluderende og sjarmerende plassen jeg har vært på. Forsøkte 2-3 ganger, men måtte gi opp. Var kanskje ikke full nok.. Anonymous poster hash: c2ab9...d76 Det er faktisk min erfaring også fra So. Har vært der. Uten hell... Hi Anonymous poster hash: c0da1...aea Sant! Uansett, lykke til!Jeg syntes det var vanskelig å finne noen, men det løste seg jo tilslutt. Nå har jeg kjæreste, og han ser på det som utroskap om jeg ligger med jenter, så hadde det ikke vært for det, skulle jeg hjulpet deg Anonymous poster hash: c2ab9...d76 Han ser på det som utroskap? Gjør ikke du? Hadde du synes det var helt greit om han lå med enn mann?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #10 Skrevet 22. desember 2015 På "So?" i OsloWow! "So?" er den minst inkluderende og sjarmerende plassen jeg har vært på. Forsøkte 2-3 ganger, men måtte gi opp. Var kanskje ikke full nok.. Anonymous poster hash: c2ab9...d76 Det er faktisk min erfaring også fra So. Har vært der. Uten hell... Hi Anonymous poster hash: c0da1...aea Sant! Uansett, lykke til!Jeg syntes det var vanskelig å finne noen, men det løste seg jo tilslutt. Nå har jeg kjæreste, og han ser på det som utroskap om jeg ligger med jenter, så hadde det ikke vært for det, skulle jeg hjulpet deg Anonymous poster hash: c2ab9...d76 Han ser på det som utroskap? Gjør ikke du? Hadde du synes det var helt greit om han lå med enn mann? Nei, men det er vel fordi det er noe av det mest usexy jeg kan tenke meg. Eksmannen min syntes det var helt greit at jeg lå med andre damer, samboeren til bestevenninnen min har sagt at vi bare må slå oss løs om vi ønsker det. Er nok ikke så uvanlig at menn ser på det som "ufarlig". Anonymous poster hash: c2ab9...d76
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #11 Skrevet 22. desember 2015 Jeg er lysten på det samme, men kommer nok aldri til å ta skrittet. Først og fremst må man jo møte noen, så være seksuelt tiltrukket av den man møter og deretter gjøre noe man aldri har gjort før, skummelt men må si det tenner meg veldig og jeg har utrolig lyst å prøve. Jeg har aldri sett på meg selv som biseksuell, og tenker aldri over at jeg er tiltrukket av damer, men likevel så tror jeg det hadde tent meg noe vanvittig å prøve. Anonymous poster hash: 4bc23...5db
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #12 Skrevet 22. desember 2015 Jeg hadde sex med ei venninne da jeg var 16. Utrolig deilig, tenker på det fortsatt (20 år senere), men usikker på om jeg ville gjort det nå som voksen. Ser på meg selv som helt hetro, er gift og gravid. Den gangen "ble det bare sånn" da vi overnattet sammen etter en fest og vi begge var fulle. Dessverre ble det litt kleint mellom oss etterpå og vi mistet gradvis kontakten. Skulle jeg gjort det nå, ville jeg gått for en perifer venninne eller prøvd å møte noen på byen. Det er jo flust av hetro jenter som ønsker å teste jentesex, så du trenger ikke nødvendigvis gå på lesbebarer eller søke på homofile nettsider. Anonymous poster hash: e90aa...ded
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #14 Skrevet 22. desember 2015 Du kan låne meg Anonymous poster hash: 350f0...f82
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #15 Skrevet 22. desember 2015 Min opplevelse er at det ikke er noe problem ute på vanlige utesteder i Bergen Nå har jeg aldri fullført, men flørter relativt ofte med jenter når jeg er ute på byn Det er bare til å bruke blikk og smil Anonymous poster hash: fdb97...45f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #16 Skrevet 23. desember 2015 Jeg er lysten på det samme, men kommer nok aldri til å ta skrittet. Først og fremst må man jo møte noen, så være seksuelt tiltrukket av den man møter og deretter gjøre noe man aldri har gjort før, skummelt men må si det tenner meg veldig og jeg har utrolig lyst å prøve. Jeg har aldri sett på meg selv som biseksuell, og tenker aldri over at jeg er tiltrukket av damer, men likevel så tror jeg det hadde tent meg noe vanvittig å prøve. Anonymous poster hash: 4bc23...5db "Ta skrittet" 😂😂😂 Anonymous poster hash: 2e98e...d1a
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #17 Skrevet 23. desember 2015 Jeg og en barndomsvenninne hadde en god del sex opp igjennom årene . Hun har gitt meg helt syke og deilige orgasmer 🌟⭐️ Fortsatt kan jeg fantasere om henne , og vi har snakka om at vi burde ta en hel helg sammen en gang å bare ha sex ⭐️🎉 vi er begge i forhold nå med menn men vi drømme fortsatt om orgasmene vi får sammen bare hun og jeg . Ble aldri rart mellom oss . Vi ble nesten oppdaget en gang , hvor flere venner sto å banket på døra mens hun fingra meg , men istedenfor å stoppe fortsatte hun bare mer til jeg eksploderte inn mot fingrene hennes . Når hun lukka opp døra sa hun bare , vi sov , jeg så ut som jeg hadde vært langt i drømmeland i allefall ☺️ Anonymous poster hash: 73335...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå