Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Jeg har i løpet av dagen fått smerter til høyre for navelen.De ligger ca 4-5 cm ifra. Det er en stikkende/sviende smerte. Det føles som om noe er i klem på en måte og det blir vondere når jeg bøyer meg.Når jeg gjør det føles det som om jeg klemmer noe..Mener å ha kjent dette av og på før ila de siste årene men ikke så sterke som nå. Jeg fødte for 4 mnd siden.Kan det være være noe som har skjedd inne i magen? En ting jeg vet , er at det ikke er blindtarmen da jeg opererte den for 5 år siden. Noen som har hatt lignende smerter? Erfaring? Takk Anonymous poster hash: 5a40f...54b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Jeg har i løpet av dagen fått smerter til høyre for navelen.De ligger ca 4-5 cm ifra. Det er en stikkende/sviende smerte. Det føles som om noe er i klem på en måte og det blir vondere når jeg bøyer meg.Når jeg gjør det føles det som om jeg klemmer noe..Mener å ha kjent dette av og på før ila de siste årene men ikke så sterke som nå. Jeg fødte for 4 mnd siden.Kan det være være noe som har skjedd inne i magen? En ting jeg vet , er at det ikke er blindtarmen da jeg opererte den for 5 år siden. Noen som har hatt lignende smerter? Erfaring? Takk Anonymous poster hash: 5a40f...54b Betennelse i eggstokk? Anonymous poster hash: 6f529...5dd
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Eggstokken er vel lengre ned?Eller? Anonymous poster hash: 5a40f...54b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Noen som vet? Anonymous poster hash: 5a40f...54b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Mammarama: Kan du utdype hvorfor?Hva er din erfaring? Anonymous poster hash: 5a40f...54b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 Gravid kort tid etter fødsel? Exu i høyre egglederen? Anonymous poster hash: ded34...c9d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 Galleblæra er oppe under høyre ribbebue, så lite sannsynlig at du kjenner smertene nede under navlen om det er den. Galleblæra gir ganske sjelden smerter andre steder i magen. Ville jo sagt blindtarm, men den er borte så da er jo det greit. Anonymous poster hash: 7b204...583
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 Gravid kort tid etter fødsel? Exu i høyre egglederen? Anonymous poster hash: ded34...c9d Jeg har ikke tatt en test men jeg har kjent denne smerten før også..Aldri mistet før.Det er som om noe er i klem. Men egglederen,er den så høyt oppe da?? Anonymous poster hash: 5a40f...54b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Galleblæra er oppe under høyre ribbebue, så lite sannsynlig at du kjenner smertene nede under navlen om det er den. Galleblæra gir ganske sjelden smerter andre steder i magen. Ville jo sagt blindtarm, men den er borte så da er jo det greit. Anonymous poster hash: 7b204...583 Smertene er ikke under navelen men til høyre for. Ei jeg kjenner fikk fjernet galleblære til slutt og hun hadde vandrende smerter i hele magen.. Er fortsatt ømt,så jeg tror jeg må prate med lege igjen idag. Anonymous poster hash: 5a40f...54b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #11 Skrevet 23. desember 2015 Gravid kort tid etter fødsel? Exu i høyre egglederen? Anonymous poster hash: ded34...c9d Jeg har ikke tatt en test men jeg har kjent denne smerten før også..Aldri mistet før.Det er som om noe er i klem.Men egglederen,er den så høyt oppe da?? Anonymous poster hash: 5a40f...54b Jeg hadde exu på venstre side og det var vondt ved siden av navlen. Føltes som noe lå i klem og gjorde mer og mer vondt. Begynte å mensblø, da kom jeg meg til lege. Blør du? Har du vondt nedover i magen i tillegg? Anonymous poster hash: ded34...c9d
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #12 Skrevet 23. desember 2015 Gravid kort tid etter fødsel? Exu i høyre egglederen? Anonymous poster hash: ded34...c9d Jeg har ikke tatt en test men jeg har kjent denne smerten før også..Aldri mistet før.Det er som om noe er i klem.Men egglederen,er den så høyt oppe da?? Anonymous poster hash: 5a40f...54b Jeg hadde exu på venstre side og det var vondt ved siden av navlen. Føltes som noe lå i klem og gjorde mer og mer vondt. Begynte å mensblø, da kom jeg meg til lege. Blør du? Har du vondt nedover i magen i tillegg? Anonymous poster hash: ded34...c9d Exu?Altså spontanabort? (Jeg har to barn men kan ikke alle uttrykk kjente jeg nå.Har aldri mistet) Fant debut hva det var? Nei,jeg blør ikke. Ikke mer vondt.Går på pencillin nå og undret meg i er at disse smertene ville komme av den bare etter noen timer med pille 1 av 4..?! Men har kjent dette punktet før og..men ikke så "hissig". Anonymous poster hash: 5a40f...54b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #13 Skrevet 23. desember 2015 Ville oppsøkt lege. Kan det være blindtarmen? Anonymous poster hash: 4be42...f57
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2015 #14 Skrevet 23. desember 2015 Det meste av magesmerter er helt ufarlig og går over av seg selv. Så hvis det ikke er veldig vondt, du ikke har noe brokk, du klarer å gå på do, og ikke har feber, ville jeg ventet og se om det går over av seg selv. Anonymous poster hash: 2f901...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå