Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Veldig hyggelig mann osv., men han er sååååå negativ! Alt er negativt! Siste på list nå er fordi vi har kjøpt hus. Siden huset har stått litt nå er det GARANTERT sprukne rør,is i røra osv., selvom vi har holdt huset varmt og røra ikke er fryst og det ikke er noen lekkasje. Er det dårlig utført håndverk er det garantert ei kjerring som har gjort det osv. Jeg blir så sliten og bare lukker øra mens mannen jatter med. Anonymous poster hash: 8970f...566
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Ååå guuud... som å høre om min svigerfar,selverklært verdensmester i alt. Kan nevne navnevalg til barna våre,at vi valgte å etterutdanne oss,fargen på huset,mitt bilkjøp osv osv. Til slutt sa jeg til han at jeg aldri hadde hørt han si en eneste positiv ting til ila 10 år,og at vi var passelig lei.Han ble rimelig snurt,men da sa jeg at han var for gammel til å furte. Siden har han ikke sagt et kvekk til meg,og dette er 2 år siden. Anonymous poster hash: cf9cb...0f1
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Ååå guuud... som å høre om min svigerfar,selverklært verdensmester i alt. Kan nevne navnevalg til barna våre,at vi valgte å etterutdanne oss,fargen på huset,mitt bilkjøp osv osv. Til slutt sa jeg til han at jeg aldri hadde hørt han si en eneste positiv ting til ila 10 år,og at vi var passelig lei.Han ble rimelig snurt,men da sa jeg at han var for gammel til å furte. Siden har han ikke sagt et kvekk til meg,og dette er 2 år siden. Anonymous poster hash: cf9cb...0f1 Han kommenterte bilen vår og da vi kjøpte den. Elbil var noe av det dummeste som fantes, forurenset mer enn lastebiler og det var ikke måte på Anonymous poster hash: 8970f...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå