Gå til innhold

Æsj.. trist.


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen drar barnet til faren sin. Samboeren min oppfører seg som en jævl dust og vi prater ikke sammen.. mammaen min er død og jeg har ingen annen familie. Gruer meg til resten av julen :( hater å være vekk fra barnet mitt. Spesielt når samboeren min svikter totalt! Skulle tro han hadde bittebittelitt forståelse eller medfølelse. Men nei, han er oppvokst med en faens hulemann av en far og forstår ikke hva følelser er.

 

Anonymous poster hash: 742aa...a33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en mann som "ikke forstår hva følelser er" og som "opplever seg som en jævla dust", som ikke har forståelse eller medfølelse?
Du velger jo mannen selv, du må ikke leve med en som ikke ser dine følelser og dine behov!

 

Gjør det beste ut av julen for din egen del, og tenk over hvordan du ønsker at livet ditt skal være - og så går du for det i 2016.



Anonymous poster hash: 9d583...044

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...