Gå til innhold

Ang antall sexpartnere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser et spørsmål her nå om "hvor mange har du hatt sex med". Hva legger du i "hatt sex med"? Kun samleie eller regnes fingring og oral med en partner også?

Anonymous poster hash: c6e40...fd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser et spørsmål her nå om "hvor mange har du hatt sex med". Hva legger du i "hatt sex med"? Kun samleie eller regnes fingring og oral med en partner også?

Ingen?

Skrevet

Ingen som mener noe om dette?

Skrevet

Altså:

Hvis jeg har hatt samleie med 10 menn og fått oralsex av 10(kun oral, ikke samleie)..

Har jeg da hatt sex med 10 eller 20?

Skrevet

Oralsex er sex. Fingring er mer forspill for meg.

Anonymous poster hash: de94a...ec2

Skrevet

Så om en mann har kun fingret meg så har vi ikke hatt sex?

Skrevet

Så om en mann har kun fingret meg så har vi ikke hatt sex?

Dette er vel et definisjonspørsmål du bestemmer fasiten på. For meg ville det vært sex

Anonymous poster hash: 17c07...97c

Skrevet

For meg er sex penetrering av vagina med penis.

Anonymous poster hash: dd48a...2c4

Skrevet

Penetrering av vagina, eventuelt anus (ikke for min del...).

Anonymous poster hash: 44668...345

Skrevet

For meg er sex alt som innebærer stimulering av kjønnsorganer. uavhengig av om det er med munn, hender eller andre deler av kroppen

Anonymous poster hash: 619ea...87d

Skrevet

Jeg tenker først og fremst penetrering som sex. Skal jeg ta med fingring så må jeg legge til en til som jeg ellers normalt ikke teller med (mye fordi vi aldri kledde av oss en gang). Når jeg teller hvor mange jeg har hatt sex med så er det de som har penetrert vagina med penis.

Anonymous poster hash: d845f...a78
Skrevet

Takk for svar. Hehe....Mye rart man kan lure på. Jeg vet jo hvor mange jeg har hatt samleie med, og har alltid tenkt at det er det antall jeg har hatt sex med. Men så kom jeg på at jeg kun ble fingret(også til orgasme om det skulle hatt noen betydning..haha) av et par og fikk kun oralsex av en annen, så da må vel disse også medregnes tenker jeg.  :sjarmor:

hi

Skrevet

Så dere som mener at fingring ikke er sex- da er det ikke utroskap heller da? siden man ikke har hatt sex med andre?

"I did not have sex with that woman" sa Bill Clinton etter å ha stappa sigarer inn i hutaheita til Monica Lewinsky...

Anonymous poster hash: 6d923...35d
Skrevet

Så dere som mener at fingring ikke er sex- da er det ikke utroskap heller da? siden man ikke har hatt sex med andre?

"I did not have sex with that woman" sa Bill Clinton etter å ha stappa sigarer inn i hutaheita til Monica Lewinsky...

Haha...stemmer...Jo, jeg mener fingring og oral er sex. Måtte bare høre hva andre tenker om det.

hi

Skrevet

.

Skrevet

Jeg tenker det er en del av samlebegrepet sex, men ikke samleie.

Anonymous poster hash: 27142...162

Skrevet

Jeg tenker at selvfølgelig er fingring og oral sex. Veldig intimt og personlig det også.

Skrevet

Jeg har hatt sex med en jente, men der var det ingenting som gikk inn i hverandre bortsett fra tunge og fingre.

Anonymous poster hash: f78f5...42e

Skrevet

For meg er sending av meldinger bak en annens rygg utroskap, så hva som er utroskap definerer ikke sex for meg.

Jeg teller ikke med menn jeg har klint med eller som kun har tafset litt. ville aldri dratt frem dem som "en jeg har hatt sex med".

Når det kommer til damer vil jeg jo si at jeg har hatt sex med dem selv om det kun er oralt og med fingre.

Anonymous poster hash: dd48a...2c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...