Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Sendte mail om ødelagt vare i dag. Veske som gikk i stykker etter bare et par måneders bruk. Noen som har erfaringer med Zalando og reklamasjon? Hva kan jeg vente meg? Anonymous poster hash: c27b7...349
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Jeg er kjempefornøyd. Tar bare litt tid før pengene er på konto igjen😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå