Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Altså i wook Jeg veksler mellom fullkorn og risnudler, har brukt det ganske ofte den siste tiden, men er det egentlig særlig sunt? Anonymous poster hash: fb08d...f41
TPK Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Ikke sunt nei,det er kun karbohydrater, og mye kalorier. Og mye salt i krydderblandingen. Og det heter wok.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Som TPK sier, ikke sunt og bare karbohydrater. Men jeg synes det er godt i wok og bruker det selv. Man får bare passe litt på mengdene Anonymous poster hash: 15b99...40c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Ikke sunt nei,det er kun karbohydrater, og mye kalorier. Og mye salt i krydderblandingen. Og det heter wok. Beklager veldig skrivefeilen min! Krydderblandingen? Så den fullkorn er heller ikke særlig bra? Anonymous poster hash: fb08d...f41
TPK Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 Ikke sunt nei,det er kun karbohydrater, og mye kalorier. Og mye salt i krydderblandingen. Og det heter wok. Beklager veldig skrivefeilen min!Krydderblandingen? Så den fullkorn er heller ikke særlig bra? Anonymous poster hash: fb08d...f41 Fullkorn er bedre enn de andre, men fortsatt mye kalorier for lite næringsstoffer. Det er jo krydderblanding med de små pakkene, jeg vet ikke hvilken type du bruker!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #6 Skrevet 21. desember 2015 Bare nudlene i seg selv, om du kun spiser de så kan en liksegodt spise en sjokolade. Like mye næringsstoffer osv i begge deler. Har du den i en wok, blir det litt annet siden det ikke er hele middagen. Fullkornsnudler er nok det beste, men ett sundt kosthold skal være variert så med vanlige nudle har du fortsatt ett sundt kosthold såfremt ikke dtte er middag hver dag. Anonymous poster hash: f5604...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå