Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Er en sånn person som har lyst til å hjelpe alt og alle. Elsker å være barnepike for barna til søsteren min, så jeg sier "aldri" nei. Har mange venner, men det har ikke alltid vært slik. Var fryst ut på barne-og ungdomsskolen, og begynte først å få venner på videregående. Har begynt å studere som voksen, og er veldig redd for ikke å bli likt. Liker veldig godt medstudentene, men er redd de ikke liker meg :/ Laget en liten gave til de i gruppa mi nå til jul, ikke alle har takket engang.... :/ Merker meg også at det er svært få som liker det jeg legger ut på facebook... Nå er jeg sikkert preget av hvordan jeg hadde det i skoleårene, men slitsomt å gå og tenke på :/ Noen som har vært i liknende situasjon som har gode råd? Prøver jo å gjøre alle til lags og være blid og snill, men hjelper ikke det heller.... Anonymous poster hash: af6eb...04f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Vet du, det der liker greiene på fb er jeg ikke noe glad i, legger svært sjelden ut noe der pga at jeg sikkert får 3-4 likes. At medstudentene dine ikke takker, sier mer om de enn deg. Jeg er overbevist om at du er en person jeg ville satt stor pris på ihvertfall. God klem og god jul til deg Anonymous poster hash: 68118...89b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Du høres nesten ut som meg, med unntak av at jeg ikke tenker over hvem som "liker" det jeg legger ut på Facebook, og ga heller ingen av de gave. Vi setter heller pris på hverandre ved å backe hverandre opp under studietiden. Mitt beste råd: gi litt mer f.. I alt 😉 Anonymous poster hash: 1e7d2...40f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå