Gå til innhold

Bestilte fra zalando i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjans å få det til julaften?

Anonymous poster hash: e9d98...2ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke, de sender ikke fra Norge.

Anonymous poster hash: d53be...d4b

Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Anonymous poster hash: 23688...d23

Skrevet

De er veldig trege, så jeg tviler sterkt.

Anonymous poster hash: 7198b...4a5

Skrevet

Ok, takk.

Skrevet

Nei. De sender fra Tyskland. Bestilte noe den 18., og den er ikke engang sendt :P

Anonymous poster hash: 02780...def
Skrevet

De er dessverre trege. Men jeg fikk faktisk en pakke i dag, som ble sendt fredag kveld. Så det var ganske imponerende. Men det var sendt fra nabobyen.

Skrevet

Vel, jeg bestilte noe den 15, og fikk varene den18. Varene kom fra Tyskland, og jeg var imponert over hvor kjapt det gikk😉

Skrevet

Normalt så får vi pakker veldig kjapt men nå tar det 3 ganger så langt tid som normalt, julen er straks her så regner ikke med noe post :)

Anonymous poster hash: d399e...90a
Skrevet

Min erfaring er at det tar litt for lang tid. Pleier å beregne 7-12 dager når det gjelder zalando, men det er ellers i året.

Skrevet

Bestilte fra zalando 14 des, fikk varene 17 des :) Vanligvis tar det en uke. 

Skrevet

Synes Zalando vanligvis er trege, men bestilte derfra sist mandag og varene kom på torsdag samme uke. Virker som de er litt raskere nå før jul faktisk. Men bestilte du i dag, så kommer det nok ikke frem før jul tror jeg ikke.

Anonymous poster hash: bebbf...2d6

Skrevet

Takk igjen for alle svar.

Regner ikke med å få til jul, så får tegne julegaven til datteren min og ramme inn el., så får hun få den når den kommer 😊 Har lett høyt og lavt etter sort adidassekk, og trodde dette skulle bli lett. Men ikke EN eneste butikk i Oslo hadde. Var på alle skate, sport, sko og veskebutikker i sentrum, ingen hadde. Så da ble det zalando, aaaalt for sent :) men gaven er på vei da :)

Skrevet

Takk igjen for alle svar.

Regner ikke med å få til jul, så får tegne julegaven til datteren min og ramme inn el., så får hun få den når den kommer Har lett høyt og lavt etter sort adidassekk, og trodde dette skulle bli lett. Men ikke EN eneste butikk i Oslo hadde. Var på alle skate, sport, sko og veskebutikker i sentrum, ingen hadde. Så da ble det zalando, aaaalt for sent :) men gaven er på vei da :)

Sportsbutikkene har dem :)

Anonymous poster hash: b610c...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...