Gå til innhold

Teit grunn til å bli lei seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir stadig vekk lei meg/skuffet over at samboeren ikke tar initiativ til å gjøre noe ekstra for meg. Han synes at å kjøpe og lage mat burde være nok. Tror han ser på det som at han gjør meg en tjeneste når han gjør husarbeid og at det inngår i at han er romantisk.. I begynnelsen fikk jeg dikt, søte meldinger, koselige middager og sånt ut av det blå. Nå synes han at jeg skal være fornøyd om han ringer meg hvis jeg er borte en helg f.eks.

I dag var jeg hjemme fra jobb med feber og ræva form. Når han ringer hører jeg at han er skeptisk (?). Jeg sier at jeg sannsynligvis ikke klarer jobb i morgen heller (jobber i bhg), så ungen som skal bli hentet av far midt på dagen kan bare bli hjemme i såfall. Da blir han sur. «planlegger du å være syk i morgen også?! Hvordan kan du vite at du er syk i morgen. Høres ut som du skulker.»

Ikke noe «stakkars jenta mi som er dårlig. Er det.noe jeg skal kjøpe med hjem? Jeg tar meg av alt. Bare slapp av du.. »

Blir så lei meg av sånne ting. Føler han er en.arrogant dust til tider. Har prøvd å slå opp mange ganger, men da er han plutselig verdens søteste. Så da klarer jeg ikke..

Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller tro. Han sier at han elsker meg og vil dele livet med meg. Men det er ikke ofte jeg føler lidenskap fra han annet enn på soverommet. Føler at jeg burde være takknemlig for at jeg har en som vil være sammen med meg resten av livet da. Som jobber hardt, tjener penger, spanderer turer på oss, flink å lage mat, god i senga. Helst vil være hjemme med oss..

Vet ikke hvor jeg vil med dette. Vil bare ha en mann som helt tydelig elsker meg. Er på forsøk nr 3 og tenker det må være meg som gjør menn sånn. Begge de forrige ble sånn også. Passive og uengasjerte i meg..

Anonymous poster hash: 9e5be...67b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Story of my life!

Bare at det var utroskap over hele linja i tillegg. Bestemte meg for at jeg skulle være alene resten av livet.

Så ramla min store kjærlighet oppi fanget mitt på en fest og jeg har aldri vært lykkeligere 💜 Det er tre år siden nå og jeg er gravid for første gang. Håper dette varer!

Anonymous poster hash: d6a44...2c9

Skrevet

Jeg har også mistet moren min. Og blir til tider veldig lei meg for det. Men det er sjeldent han trøster meg uten at jeg må be om det først. Har inntrykk av at han synes det er teit å sutre over ting man ikke får gjort noe med..

Skrevet

Jeg har også mistet moren min. Og blir til tider veldig lei meg for det. Men det er sjeldent han trøster meg uten at jeg må be om det først. Har inntrykk av at han synes det er teit å sutre over ting man ikke får gjort noe med..

Han er en ufølsom egoist. Du kan neppe lære ham av med det. Men du kan øve deg på å svare på en måte som setter litt støkk i ham. Når han sier "jeg trur du skulker" sier du bare "stakkars jenta mi som har det så dårlig, mener du vel!"

Anonymous poster hash: af4ab...7c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...