Gå til innhold

Dere som er gode på bakst :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bakt fyrstekake i dag. Hvordan bør den oppbevares frem til julaften? Bør jeg fryse den ned?

Sjansen er stor for at den blir spist opp på julaften, men den bør kunne holde til 1. dag også, sånn i tilfelle...

 

Anonymous poster hash: d3f1e...d1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den held seg godt i ei kald bod el l, i kaketine eller tett boks. Den toler utmerket godt ei runde i frysen også.

Skrevet

Takk :)

 

Anonymous poster hash: d3f1e...d1c

Skrevet

Bruker å fryse den i 4 deler som jeg tar opp i deler opp i serveringsbiter (baker i langpanne).

 

Anonymous poster hash: 790a0...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...