Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Jeg har bakt fyrstekake i dag. Hvordan bør den oppbevares frem til julaften? Bør jeg fryse den ned? Sjansen er stor for at den blir spist opp på julaften, men den bør kunne holde til 1. dag også, sånn i tilfelle... Anonymous poster hash: d3f1e...d1c
☆☆☆ Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Den held seg godt i ei kald bod el l, i kaketine eller tett boks. Den toler utmerket godt ei runde i frysen også.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Takk Anonymous poster hash: d3f1e...d1c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Bruker å fryse den i 4 deler som jeg tar opp i deler opp i serveringsbiter (baker i langpanne). Anonymous poster hash: 790a0...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå