Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Jeg har hatt leamus i tunga i mer enn et år. Legen vet ikke hvorfor, og kan ikke hjelpe meg. Det er ikke vondt, men utrolig irriterende. Er det noen her som har vært borti lignende? Anonymous poster hash: fc7bc...764
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Jeg hadde det i øyelokket rundt ett år, og flere andre steder med jevne mellomrom. Det ga seg når jeg begynte på dobbel dose magnesium. Har du prøvd det? Man kan tape magnesium hvis man drikker mye alkohol. Anonymous poster hash: 539f0...293
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Jeg hadde det i øyelokket rundt ett år, og flere andre steder med jevne mellomrom. Det ga seg når jeg begynte på dobbel dose magnesium. Har du prøvd det? Man kan tape magnesium hvis man drikker mye alkohol.Anonymous poster hash: 539f0...293 Jeg gikk på magnesium i en lang stund, men det hjalp ikke. Ikke drikker jeg heller. Merkelig. HI Anonymous poster hash: fc7bc...764
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Det kan være en nerve som er i klem i nakken! Anonymous poster hash: 4df8e...a49
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Det kan være en nerve som er i klem i nakken!Anonymous poster hash: 4df8e...a49 Å? Kan det? Får kanskje ta en tur til en kiropraktor da. Takk for tips! HI Anonymous poster hash: fc7bc...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå