Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Han er sint siden jeg ikke vil han skal ha med jenta vår på overnattingsbesøk hos bestemoren hans(hun bor 2timer unna) jeg vil ha hun hjemme siden noen fra min familie kommer hjem til jul og bare blir her 1 dag før de drar videre, de har ikke sett jenta.. Vi er ofte hos hans bestemor og skal dit en tur i romjula, men det er tydeligvis ikke godt nok.. Jeg fikk "viljen" min med å ha henne hjemme med meg, og nå er han sint.. Sist de i familien min var hjemme var vi på ferie hos hans tante og onkel.. Så de fikk ikke møtt henne da heller.. 😡😡 Anonymous poster hash: 6603d...690
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Han er sint siden jeg ikke vil han skal ha med jenta vår på overnattingsbesøk hos bestemoren hans(hun bor 2timer unna) jeg vil ha hun hjemme siden noen fra min familie kommer hjem til jul og bare blir her 1 dag før de drar videre, de har ikke sett jenta.. Vi er ofte hos hans bestemor og skal dit en tur i romjula, men det er tydeligvis ikke godt nok.. Jeg fikk "viljen" min med å ha henne hjemme med meg, og nå er han sint.. Sist de i familien min var hjemme var vi på ferie hos hans tante og onkel.. Så de fikk ikke møtt henne da heller.. 😡😡 Anonymous poster hash: 6603d...690 Ignorer ham. Bestemor får besøk seinere. Anonymous poster hash: 4e676...c62
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Det er ikke slik at den egentlige årsaken til at han er sur er fordi han nå må være hjemme og være med i familieselskap (med din familie), da? Hvis han kunne tatt datteren med på overnattingsbesøk hadde han jo hatt en unnskyldning for å slippe unna... Blir matt over slike sutrete "mannfolk"! Anonymous poster hash: edcba...781
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Kommer hjem til jul og blir en dag? Skal dere feire jul med disse? Eller feire jul med bestemora hans? Hvilken dag i jula er det snakk om? Dersom ditt besøk kommer en dag, kan han ven reise til bestemora dagen etter? Anonymous poster hash: e4c1e...13f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 Han drar uansett til bestemoren. Min tante og onkel kommer med fly hit og overnatter en dag hos min mamma og pappa, så kjører de videre til der de skal feire jul. Anonymous poster hash: 6603d...690
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #6 Skrevet 21. desember 2015 Hva i alle dager betyr surken? Anonymous poster hash: c356d...051
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #7 Skrevet 21. desember 2015 Hva i alle dager betyr surken? Anonymous poster hash: c356d...051 Sutrete/sur Anonymous poster hash: 9fc5c...0fe
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #8 Skrevet 21. desember 2015 Han har ingen grunn til å være surken. Hvor gammel er ungen? Anonymous poster hash: 91f4b...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå