Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Når de ringer å maser om mer! Og enda på en frekk måte. Dette er tredje gangen de ringer. Og de presenterer det på en slik måte at de vil gi deg noe gratis, en gave til verdi av 300 og de betaler porto og sending. Har du lyst på dette som takk? Aha, men nå har jeg lært å spørre før jeg svarer ja, og hva innebærer dette da, joda du får med 6 lodd som du kun betaler 180 for!! Sist gang de ringte gratulerte de meg med at jeg var med i en trekning å kunne vinne 5000 kr. Og siden jeg hadde støttet de skulle jeg få en liten gevinst med en gang. Svarte ja til det. Flott sier han da får du to gratis lodd i posten pluss 10 ekstra som koster deg kun 350 kr. Ha en fin dag. Rakk ikke reagere før fyren hadde lagt på. Jeg har gladelig støttet de med penger i flere år uten å blitt ringt opp på denne måten før. Så nå går jeg over til å støtte noen andre! Anonymous poster hash: ba83b...fb6
Pobie Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Hvis noen sender meg lodd jeg ikke har bedt om, sender jeg dem tilbake med et brev hvor jeg sier nøyaktig hva jeg tenker om slikt.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Du kan sende det i retur siden du har angrerett på telefonsalg.. Anonymous poster hash: c81af...3e4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Hvis noen sender meg lodd jeg ikke har bedt om, sender jeg dem tilbake med et brev hvor jeg sier nøyaktig hva jeg tenker om slikt. Ja burde vel egentlig gjort det. Men som sagt så har jeg støttet de i mange år og syns de fortjener den støtten. Så betalte for de loddene. Men da de ringte igjen nå nettopp ble jeg rimelig irritert. Sa nei talk flere ganger til den gaven som var verdt 300 kr og som jeg trengte kin å betale 180 for og da fikk jeg enda 6 lodd. Nei gi den til noen andre sa jeg. Du vil ikke gå glipp av denne fantastiske gaven, jeg kan røpe såpass at du vil bli meget fornøyd. Nei takk sier jeg. Vi vil gjerne gi deg denne gaven gratis som har en verdi av 300kr. Som takk for din støtte. Du trenger ikke betale giroen før i januar så du har god tid på deg. Og du får 6 nye lodd til kun 180kr. Nei takk sier jeg. Vil du virkelig gå glipp av dette? Jaaaaaaa Anonymous poster hash: ba83b...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå