Gå til innhold

Når legges gavene under treet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille julaften, etter at barna har sovnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her pyntet vi treet på søndag, og vi begynte da å legge de gavene vi hadde under det. Og så fyller vi på etterhvert som flere kommer i hus. Artig å se hvordan det økes :-)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere mener. Her kommer nissen med alle julegavene etter middagen på julaften.. ☺️

Hm..

Anonymous poster hash: 926b2...533

Skrevet

Normalt på 23.12, men siden det er småttinger i hus så drøyer vi til 24.12

Anonymous poster hash: 77050...25d

Skrevet

Etter at barna har lagt seg og sover søtt på julaften, så står de opp til gaveåpning første juledag🎁🎄🌟

Skrevet

Ikke bestemt meg når. Ser for meg at mas og gnål utem like om gavene skal ligge under treet fra 4-åringen står opp i 6 tiden julaften til vi åpner de etter mat i 18 tiden 😣

Anonymous poster hash: c17c9...2a9

Skrevet

Etter at barna har sovnet på lille julaften, er jo en del av magien det å våkne på julaften og finne alle gavene under treet.

Anonymous poster hash: d567f...ff1
Skrevet

Vi har ikke nisse. Gavene ligger rundt treet allerede. Har ikke noen tradisjon rundt det.

Skrevet

Pyntet treet fredag og la gavene under da. Nå er en god del hos mine foreldre siden vi feirer julaften der, men bruker legge de under tidlig. Legger våre på ene siden og de dom skal ut av huset på andre siden etterhvert som vi pakker inn. Så koselig ha gavene under:)

Anonymous poster hash: ff099...6a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...