Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Plutselig så sliter jeg med å gå på do...Vært sånn ei uke nå...Må så veldig men kommer bare litt og det er så hardt...Spiste masse lakris i går kveld og runde nr.2 på do idag var litt bedre men fortsatt hardt..Litt friskt blod var det i avføringen og 😕 Er det noe annet jeg kan spise for at det skal bli bedre? Anonymous poster hash: 1b651...0c5
BøllefrøOgBolla Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Svisker, aprikos, pære, avokado, laktulose, drikke mye vann, ut å gå en tur - mye som hjelper 😃 God bedring
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Det hun over skrev, eller opptint kyllingfilet og ha den i bali kylllinggryte(den med ananas og eple).. Her kommer det enten jeg vil eller ei... Anonymous poster hash: 8f320...d94
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Når du har gått en uke, kan det være lurt å kjøpe microlax for å få bort proppen. Anonymous poster hash: e4b99...757
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 Mango! Redda meg i svangerskapet Anonymous poster hash: 3ecbc...46e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #6 Skrevet 21. desember 2015 Tørkede aprikoser! Dette fant jeg ut i går!!! Spiste en hel pakke, oh my, det skulle jeg aldri ha gjort! Det jeg trodde var en liten promp, var noe helt annet🙊🙈💩 Anonymous poster hash: 8f78f...4e0
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #7 Skrevet 21. desember 2015 Ut over det du kan spise (som nevnt over), vil jeg tipse om å få deg en liten krakk å bruke når du sitter på do. Det å ha knærne høyere enn lårene gjør underverker for forstoppelse. Det finnes masse artikler om det, ala "you have been doing it weong all these years". Google it! 😄 Funker kjempegodt for meg som har hatt treg mage i flere år. (Fikk med meg dette tipset først nå i høst!) Anonymous poster hash: 0683a...880
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #8 Skrevet 21. desember 2015 Takk for alle svar 😊 Det har blitt bedre idag så all lakris i går gjorde nok susen! Skal kjøpe inn litt forskjellig og ha klar tilfelle det kommer tilbake 😊 HI Anonymous poster hash: 1b651...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå