Gå til innhold

Hva ville dere gjort ang vogn og trapper til huset??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huset vårt ligger på nedsiden av veien . Det er tungt å dra vognen opp og ned hver dag. Innimellom har jeg understellet i bilen, ingen garasje bare en bratt lang trapp ned til huset. D er jo greit å ha hele vognen i gangen nede når baby skal sove de dagene vi ikke er på tur. D r en city cross. Nesten så jeg lurer på å kjøpe hard bag til mountain buggy swift vognen vår da denne er lettere.

Hva ville dere gjort? Baby er seks uker

Anonymous poster hash: f9e39...e0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har og lang trapp oppover til huset vårt. Har slept vogna opp og ned trappa hver gang den skal brukes utenfor huset. Jeg har da en city mini som står i bilen som handlevogn, men hvis vi skal noe annet enn kjøpesenter tar jeg med den store. Og skal jeg trille, bruker jeg den store (Bob Revolution).

Det er veldig irriterende med trappene og vogn, men det er en kort periode i livet som jeg har måtte dra vogna opp og ned trappa.

Skrevet

Har kjøpt en babyjogger city mini som jeg bærer opp og ned trappene hver dag med ungen oppi. Han er sju måneder. Gjorde dette med førstemann også.

Så anbefaler en lett vogn som du bærer. Litt tungt, men går helt fint. Styrketrening er det også.

Anonymous poster hash: c5629...009

Skrevet

Har kjøpt en babyjogger city mini som jeg bærer opp og ned trappene hver dag med ungen oppi. Han er sju måneder. Gjorde dette med førstemann også.

Så anbefaler en lett vogn som du bærer. Litt tungt, men går helt fint. Styrketrening er det også.

Anonymous poster hash: c5629...009

Skrevet

Hadde også trapp opp til leiligheten frem til nå, mini er nå 6 mnd. Jeg kjøpte en duo lift som jeg hadde i city cross bagen. Da bare tok jeg den med meg opp trappa så baby kunne fortsette søvnen sin inne.

Anonymous poster hash: a6b9c...258

Skrevet

Pose og alt oppi duolift?

Anonymous poster hash: f9e39...e0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...