Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Jeg har kjent litt på livmortappen når jeg har str inn vaginaltabl. (Ivf)! Og merket at den forandrer seg hele tiden, skl ikke den være ganske høyt oppe og lukket? Min varierer fra å være høyt oppe til midt i, aldri like langt ned som ved mens.. Åpen, lukket, mug og hard! Har også hatt litt blødninger, alt i fra små til store.. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 00e22...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå