Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Du vet når du har på deg en genser med strikket mønster, og når du F.eks lener albuen på kneet så får du et mønstret merke? Jeg gjorde det i dag, og la plutselig merke til at det ble blålige små prikker i mønsteret. Og plutselig tenkte jeg kreft! Blir helt svett her.. Når det er blodkreft, får man da store blåmerker eller kan det bare være som dette? Skulle jeg plutselig ikke tåle å Lene albuen på den andre armen uten at det mønsteret ble sånn. Altså bittesmå blå prikker i mønsteret. Fødte for noen måneder siden, og etter litt tid klarte jeg å tenke at det kanskje kunne ha noe med det å gjøre også.. Jernmangel eller no.. Akk, alt man skal bekymre seg for. Anonymous poster hash: 136a7...e36
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 K-vitamin-mangel? Ved blodkreft får man gjerne ganske mange symptomer altså, så tror du heller hadde stusset over dem enn kun blåmerkene. Anonymous poster hash: b3884...2d4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Jeg fikk mange sånne prikker etter å ha bært bilstolen over armen. Tror bare det er blodtrøsk Anonymous poster hash: ceb83...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå