Gå til innhold

Aktiv baby inni magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det vært for dere som har hatt aktive babyer inni magen? Har de vært like aktive på utsiden eller er de rolige?

Anonymous poster hash: 1d776...34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Anonymous poster hash: 1d776...34d

Skrevet

Nei, han var veldig aktiv i magen,men har vert rolig unge siden fødsel, 3 år snart nå

Skrevet

Fyrstemann var veldig aktiv i magen, og er veldig, veldig aktiv utforbi også. Andremann er framleis i magen, men aktiv nett som bror sin var. Eg er VELDIG spent på om han vert lik bror sin...

Anonymous poster hash: 669db...438

Skrevet

Alle mine 3 har vært kjempe aktive i magen, og alle var rolige, "snille" babyer når de kom ut😊

Anonymous poster hash: 5c08c...7a2

Skrevet

Førstemann var sånn passe aktiv i magen, ganske urolig og krevende de første mnd etter fødsel, men er veldig rolig nå (5 år). Andremann var veldig aktiv inni magen, enkel og rolig som baby, og VELDIG aktiv nå (3 år). Tror ikke det har så mye å si...

Skrevet

Min første var ekstremt aktiv i magen, det var full rulle døgnet rundt, hoppet rundt som bare det. Kom ut, lå til ladning de første 2 ukene, så satte hun i gang. Da skulle det være full aktivitet, nektet å ligge i vogna, for hun skulle se alt rundt seg. 4 mnd gammel, satte hun seg opp i vogna selv. 5 mnd gammel, så krabbet hun i full fart, og gikk langs bordet, løp fra hun var 10 mnd. Lærte aldri å gå, det var rett på løping. Og sånn holdt hun det gående, hun har holdt på med alt tenkelig av idretter, og en på ganske høyt nivå. Nå er hun tenåring, og er mye roligere, men har fortsatt behov for å få ut litt energi. Og er en veldig bestemt frøken.

Minste var veldig rolig i magen, og han har vært det hele veien. Er fortsatt veldig rolig, og ikke hatt så mye ønske om idrett. Men vi har funnet en nå som han går på 2 ganger i uken. Han synes det er greit, men ingen lidenskap. Han elsker lego, bare sitte og bygge. Har veldig mye fantasi, liker også og spille.

Anonymous poster hash: fd4ac...67f
Skrevet

Husker ikke med første, sånn passe kanskje? Rolig utenfor.

Nr 2 var turbo i magen og har alltid Vært det. Nå er han 3.

Sistemann merka jeg knapt. Var mye bekymra fordi han var så rolig. Han er den roligste babyen av alle 3. Er 3 mnd nå, sovet rundt fra han var 6 uker og gråter sjeldent. Sover og spiser og ellers rolig men det kan jo endre seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...