Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Og jeg har ikke ant noe. Er i sjokk her jeg sitter,er kvalm,vil gråte,rase,men har nok med å puste. Leser mld fra moren til barnet om og om igjen,mer vondt for hver gang. Mann og barn sover,han vet ikke at jeg nå vet. Har sendt mld til sjefen min om at jeg ikke kommer på jobb i morgen. Hva skal jeg gjøre? Hvor skal jeg begynne? Det er jul. Jeg må bare late som så ungene får en fin jul. Hva vil ungene si?Familien? Jeg kjenner ikke mannen min. Er alle menn sånn? Hvordan er det mulig å være sånn? Fatter det ikke. Vet ikke hva jeg vil med innlegget,måtte få det ut et sted før jeg gikk i oppløsning. Anonymous poster hash: 625d0...559
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Og jeg har ikke ant noe. Er i sjokk her jeg sitter,er kvalm,vil gråte,rase,men har nok med å puste. Leser mld fra moren til barnet om og om igjen,mer vondt for hver gang. Mann og barn sover,han vet ikke at jeg nå vet. Har sendt mld til sjefen min om at jeg ikke kommer på jobb i morgen. Hva skal jeg gjøre? Hvor skal jeg begynne? Det er jul. Jeg må bare late som så ungene får en fin jul. Hva vil ungene si?Familien? Jeg kjenner ikke mannen min. Er alle menn sånn? Hvordan er det mulig å være sånn? Fatter det ikke. Vet ikke hva jeg vil med innlegget,måtte få det ut et sted før jeg gikk i oppløsning. Anonymous poster hash: 625d0...559 Stor klem til deg 💞 Anonymous poster hash: 56ba8...72d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Klem! Ikke alle menn er slik, langt ifra!!.. Jeg ville kanskje tatt ut en sykemelding for å samle meg. Deretter ville jeg kjeftet han huden full. Ville så latt som ingenting og sett meg om etter ny bolig i julen. Betaler han bidrag? Eller later han som ingenting? Anonymous poster hash: 1f33c...026
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Ring familievernkontoret i morgen tidlig og se om du og mannen kan få en hastetime der før julaften. Dette er jo krise uansett, men enda verre beskjed å få så tett inn på julen. Alle menn er definitivt ikke slik, men din er tydeligvis det :/ Be mannen din om også å bli hjemme fra jobb i morgen, dere trenger å snakke sammen uten barna. Er barna i bhg. så la dem være der, har de fri fra skolen få besteforeldre eller andre til å passe dem. Du og mannen må snakke sammen! Har du inntrykk av at forholdet pågår fremdeles? Sender deg en stor klem <3 Anonymous poster hash: f61e3...fe7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Klem! Ikke alle menn er slik, langt ifra!!.. Jeg ville kanskje tatt ut en sykemelding for å samle meg. Deretter ville jeg kjeftet han huden full. Ville så latt som ingenting og sett meg om etter ny bolig i julen. Betaler han bidrag? Eller later han som ingenting? Anonymous poster hash: 1f33c...026 Altså, jeg ville holdt maska i julen for ungene sin skyld... Er han far til en til som han har pult på seg bør han iallfall ta ansvar! Anonymous poster hash: 1f33c...026
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 herregud :S stakkars deg Anonymous poster hash: 4170e...006
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #7 Skrevet 21. desember 2015 😱 styrkeklem til deg! Mannfolk kan være noen svin! Anonymous poster hash: ceb93...441
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #8 Skrevet 21. desember 2015 Jeg er glad jeg fant meg en MANN å få barn med, og ikke en drittsekk. Så nei, alle mannfolk er ikke "sånn"! Anonymous poster hash: c9c6c...d54
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #9 Skrevet 21. desember 2015 Beklager, men det finnes grenser hvor mye man skal bite i seg for å skåne barna, slik at de får en fin jul. I din situasjon hadde jeg aldri holdt tilbake, men så ville jeg aldri en gang vurdert å fortsette forholdet. Utroskap, kanskje. Å pule på seg en unge når man er utro, definitiv nei. Over and out i det øyeblikk sannheten kommer frem. Få deg sykemelding, dette her er så grovt at det er ikke noe å lure på en gang. Anonymous poster hash: b6017...44b
Fandens Oldemor Skrevet 21. desember 2015 #10 Skrevet 21. desember 2015 Jeg er glad jeg fant meg en MANN å få barn med, og ikke en drittsekk. Så nei, alle mannfolk er ikke "sånn"! Anonymous poster hash: c9c6c...d54 Viktig å poengtere hvor heldig du har vært nå som hi er sønderknust. Kjære hi, vet du egentlig om dette er sant? Støtter forslag om å snakke sammen alene på dagtid i dag. Hvis dette stemmer, så er det ingen som vil klandre deg om du ikke klarer å holde fasaden i jula. Hvem greier egentlig det i en sånn situasjon? Gjør det som føles best, det går an å ta vare på barna uansett.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #11 Skrevet 21. desember 2015 Moren til dette barnet har ventet i over 8 mnd på å si dette. Men måtte si det nå, rett før jul råttent gjort. Du har tatt deg fri i dag sammen med mannen? Prat sammen, kjeft på han. Gråt. Få ut alt. Anonymous poster hash: 94dd4...38a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #12 Skrevet 21. desember 2015 Moren til dette barnet har ventet i over 8 mnd på å si dette. Men måtte si det nå, rett før jul råttent gjort. Du har tatt deg fri i dag sammen med mannen? Prat sammen, kjeft på han. Gråt. Få ut alt. Anonymous poster hash: 94dd4...38a Det vet vi ingen ting om. Jeg ville heller trodd at hi først nå kom over meldingene. For meg hadde dette vært det totale svik og jeg hadde ikke en gang vurdert å bli i forholdet. Anonymous poster hash: fa3d8...f1a
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. desember 2015 #13 Skrevet 21. desember 2015 Huff så grusomt! Det er mitt verste mareritt 😕 Sender deg mange varme klemmer og styrke! 😊
Mamma_til_2 Skrevet 21. desember 2015 #14 Skrevet 21. desember 2015 Stor klem, hva ville jeg gjort,? Du har ett vanskelig problem nå før jul, og det kan Være lett for andre og si gjør ditt eller datt på ett forum men vi sitter ikke i din stol og vi vet ikke om hvordan du og din familie er. Visste du at han hadde vært utro? Skal jeg komme med ett råd så er må det bli enten få dette snakket om med din mann før julen ringer inn eller vent til over nyttår for barnas skyld.
Luksusdyret Skrevet 21. desember 2015 #17 Skrevet 21. desember 2015 Hadde vært kroken på døra for min del, her er det så mange svikaktige elementer: a - ligge med en annen uten prevensjon, b - ti stille om graviditet og c - la deg finne ut om barnet rett før jul. Men hadde ventet til etter julaften med å dra.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #18 Skrevet 21. desember 2015 Gjør det du føler for. Personlig hadde jeg vekt mannen og fortalt hvilken dritt han er. Hadde ville vist alt også fått han ut av huset. Kanskje jeg ville ha feiret jul med han hvis ikke hadde jeg sagt til bar et at pappa var på jobb. Her er det han som har ødelagt julen, forholdet og familien så det får han ta på sin egen kappe. Dritt gubbe! Måtte du finne styrke igjennom alt sammen. Håper du har gode mennesker rundt deg💞 Anonymous poster hash: 001c9...8bb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #19 Skrevet 21. desember 2015 Har mannen visst om barnet? Hvor lenge? Har han møtt barnet? Har det blitt tatt DNA? Anonymous poster hash: ca3ba...206
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #20 Skrevet 21. desember 2015 Hvordan går det HI? Klem til deg. Anonymous poster hash: a0678...deb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #21 Skrevet 21. desember 2015 Hvordan gikk dette? Anonymous poster hash: 4170e...006
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2015 #22 Skrevet 21. desember 2015 Dytter denne Anonymous poster hash: 34c0f...60e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #23 Skrevet 22. desember 2015 Hvordan går det med deg? Anonymous poster hash: 37c02...5d4
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #24 Skrevet 22. desember 2015 Forundrer meg at ikke denne tråden har tatt av her inne. Typisk "take-off-tråd" Anonymous poster hash: 9442e...a00
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2015 #25 Skrevet 22. desember 2015 Hva skal den ta av for? Hi har barn med en drittsekk. Og nå har en annen også barn med denne drittsekken. Er vel ikke så mye mer å si på det? Anonymous poster hash: c9c6c...d54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå