Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Det er ikke mine.. Men har så vondt.. Går igjennom en spontanabort i uke 13.. Fikk ikke smertelindring på sykehuse.. Men mannen min har tramadol.. Hva synes dere ? Anonymous poster hash: cb1ec...1fa
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Hadde jeg glatt gjort. Ta høyde for at du kan bli ganske susete og sløv. Du bør ha anledning til å legge deg og absolutt ikke kjøre bil. God bedring. Anonymous poster hash: e1133...10e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Hvis du er en av de som ikke reagerer normalt på tramadol så kan du komme til å angre på at du tok dem. Jeg har null smertelindring av tramadol, men får derimot en hel rekke bivirkninger som oppkast, ekstrem svimmelhet, hodepine m.m. Anonymous poster hash: 24fae...6c7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Jeg er så redd tabletter men samtidig har jeg såå vondt.. Å legen ville ikke gi meg noe siden det "bare" er en spontanabort.. Jeg får lyst å gråte.... Anonymous poster hash: cb1ec...1fa
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Jeg er så redd tabletter men samtidig har jeg såå vondt.. Å legen ville ikke gi meg noe siden det "bare" er en spontanabort.. Jeg får lyst å gråte.... Anonymous poster hash: cb1ec...1fa For en møkkalege! Spontanabort så sent.. Tør ikke å svare om tabletter. Hva om du ringer legevakten i en annen by? Jeg fikk råd om medikamenter da jeg hadde sa fra legevakt Anonymous poster hash: 1840a...1e1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Jeg er så redd tabletter men samtidig har jeg såå vondt.. Å legen ville ikke gi meg noe siden det "bare" er en spontanabort.. Jeg får lyst å gråte.... Anonymous poster hash: cb1ec...1fa For en møkkalege! Spontanabort så sent.. Tør ikke å svare om tabletter. Hva om du ringer legevakten i en annen by? Jeg fikk råd om medikamenter da jeg hadde sa fra legevakt Anonymous poster hash: 1840a...1e1 Ja jeg satt bare å gråt.. Jeg spurte sikkert 4 ganger om noe smertelindring.. Hvorfor er dem så streng . tror jeg tar en tramadol.. Håper bare det ikke er farlig. Anonymous poster hash: cb1ec...1fa
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 Jeg spyr alltid hvis jeg tar Tramadol for første gang på lenge. Ellers kan du bli litt "ruset" og sløv. Så vær forberedt på litt bivirkninger. På meg har de ihvertfall veldig god smertelindrende effekt, jeg blir helt smertefri i fire timer. Lykke til! Anonymous poster hash: 20649...1d1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Man bør selvsagt generelt ikke ta reseptbelagte medisiner som er skrevet ut til andre enn en selv... Men hvis du gjør det så sjekk i alle fall pakningsvedlegget først, om det er noen sykdommer eller andre medisiner som gjør at du ikke bør ta dem f.eks. Anonymous poster hash: f48c8...418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå