Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Jeg er tante, og hun ønsker seg sminke. Pudder var det som sto høyest. Selvfølgelig er hun vakrest uten, men nå ønsker hun seg det, og jeg vil kjøpe det til henne. Hvilket pudder anbefaler dere? Anonymous poster hash: 00df3...943
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Ønske seg eller ikke - jeg hadde ikke kjøpt pudder til en 12-åring. Så kan ikke hjelpe deg Anonymous poster hash: 9c597...cd1
Elsker livet Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 (endret) Hadde kjøpt i.d. bare minerals foundation pudder om foreldrene synes det er greit at hun bruker sminke. Endret 20. desember 2015 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Hadde heller aldri kjøpt pudder til en 12-åring. Uansett hvor masse hun ønsket seg det. Anonymous poster hash: dd5c8...b5c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Så fremt foreldrene har godkjent dette ville jeg kjøpt så gjennomsiktig som mulig pudder. Spør etter transparent eller semitransparent pudder. Av og til kalt setting powder. Ville styrt unna alt som er av foundation. Det blir for dekkende Anonymous poster hash: 0332e...f92
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Hvorfor skal unge jenter med perfekt hud dekke den til?? Ja, jeg gjorde der samme selv, men nå er jeg voksen. Anonymous poster hash: 156d6...910
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Hvorfor skal unge jenter med perfekt hud dekke den til?? Ja, jeg gjorde der samme selv, men nå er jeg voksen. Anonymous poster hash: 156d6...910 Hehe... Du er altså en ku som har glemt hvordan det var å være kalv. Klart tenåringer og tweens ikke hadde trengt sminke. Eller trange jeans. Topper med utringning. Smykker. Sko med hæl. Snap chat. Lista er uendelig. De vil bli fremstå som det de tror er voksent. Akkurat som vi ville! Anonymous poster hash: 0332e...f92
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 Takk. Hun har perfekt porselenshud, så trenger det ikke. Men hun har jo kommet i den alderen at hun vil eksperimentere med sminke. Jeg syns hun er perfekt slik som hun er, men jeg husker godt at jeg likte å stå på badet å sminke meg selv. Jeg gikk aldri ut sminket, men sto på badet. Skal sjekke transparent pudder. Hi Anonymous poster hash: 00df3...943
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Du er jo i tilfelle helt nødt til å kjøpe transparent, ellers risikerer du helt feil fargetone... Anonymous poster hash: 8d768...c31
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #10 Skrevet 20. desember 2015 Hva med sånn BB cream? Vet mange i klassen til datteren min brukte det da de startet på ungdomsskolen. Pudder er vel litt bortkastet på så unge jenter. Ville heller kjøpt et sminkeskrin (makeup kit?) med øyeskygger, lipgloss, eyeliner og maskara. Det er utrolig dumt å starte med pudder så ung da det går hardt ut over porene. De er ikke så flinke med sminkefjerner/hudrens/peeling som vi er, ikke er det sikkert huden tåler det så godt ennå heller, og med tanke på puberteten som er igang så kan det forverre kviser/akne. Jeg skjønner veldig godt at de ønsker å eksperimentere med sminke i den alderen, men vær litt lur nå. Det finnes mye annen sminke som ikke er så ødeleggende på ung hud. Anonymous poster hash: 6c5f2...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå