Gå til innhold

Kan man se om egne barn er mindre pene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller syns vi alltid de er vakre ! Og hva med oss selv. Barna får jo ofte trekk fra forelderene. nå er det jo forskjellig syn på hva som er pent og ikke altså. Men man tenker jo ofte at noen er penere enn andre

Anonymous poster hash: efc12...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig ser man hvordan barna sine ligger an opp mot gjennomsnittet. Gutten min er verdens vakreste, men ikke alltid, ikke sammenliknet med hvem som helst og på noen bilder ser han helt jævlig ut. 

Bare tull og politisk korrekthet å si noe annet. 

Anonymous poster hash: e7af8...9e5
Skrevet

Jeg observerer hva folk flest synes er pent men er ikke nødvendigvis enig.

Merker at de fleste synes barn med veldig store måpende øyne er de søteste. Dattera mi har litt smale øyne. Det er kjempevakkert synes jeg, det er absolutt ikke bare noe jeg sier. Det har kanskje litt sammenheng med at pappaen hennes også har sånne øyne, og det var noe av det jeg ble tiltrukket ved han. Synes det var veldig pent.

Så om andre mener min datter er mindre pen så ser ikke jeg det i alle fall. Ingen har sagt til meg at de mener det heller, men det gjør man vel uansett ikke.

Jeg har noen ganger tenkt at andre barn har sett rare ut

Anonymous poster hash: 789f7...fcf

Skrevet

Tja kommer litt an på personligheten din tror jeg. Jeg har en venninne med to barn det jenta er godt over gjennomsnittet pen. Sønnen hennes er derimot under gjennomsnittet pen, men dette ser hun ikke selv. Selv ser jeg at den ene sønnen min er penere enn den andre.

Skrevet

Sønnen min er over gjennomsnittet et pent barn. Lysebrunt hår og grønne øyne, lang og slank. Har br 2 i magen med en annen far, han var mindre pen da han var yngre, så jeg håper at dette barnet blir likt meg.

Anonymous poster hash: 3deb2...0d3

Skrevet

Jeg vet ikke om alle ser det, men noen vet jeg at gjør det nok. Man blir på en måte blind av kjærlighet til sine barn og det gjør at man synes at de er skjønne uansett og heldigvis så fokuserer ikke de fleste foreldre så mye på utseende. Jeg har to barn selv og jeg elsker dem like mye og synes de er skjønne begge to. Den ene har italiensk far og jeg kan jo være ærlig og si at jeg ser faktisk selv at hun var ekstra heldig med genblandingen. Hun er nett og fin lemmet, blir lett brun, har et veldig pent og søtt ansikt og nydelige øyne, fantastiske svarte, lange og tette vipper og buede mørke bryn, kommer ikke til å trenge å bruke ei krone på sminke. Mørkebrunt blankt hår med fine krøller bak. Får utrolig mye kommentarer på at hun er pen. Det er veldig hyggelig og jeg er veldig stolt. Men jeg er også bekymret og tenker mye på at hun skal lære seg å ikke flyte på utseende eller bruke det. Jeg kommer til å være ekstra nøye på å oppdra henne og gi henne gode holdninger pga jeg ser dessverre en tendens til at de peneste barna ofte ikke blir de mest sympatiske og sjarmerende. Det er viktigere å være fin på innsida enn på utsida!

Anonymous poster hash: 09dd3...d20

Skrevet

Ene datteren min var mindre pen som baby og ca frem til 2-3 år. I dag er hun 7 år og slående vakker 😍😍. De andre barna mine har vært søte babyer og er søte og normalt pene nå.

Anonymous poster hash: f13e0...96d

Skrevet

Ja, jeg ser veldig godt mine egne barns ikke-attraktive-trekk, og sønnen min var IKKE vakker når han var nyfødt, og det så jeg, men jeg syntes jo han var skjønn fordet. Har heldigvis vokst seg til :)

Anonymous poster hash: 28715...360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...