Gå til innhold

Mammasom16..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad for at mine barn ikke blogger,og hadde de gjort det hadde de blitt stoppet fra å utlevere seg selv og andre familiemedlemmer,som hun i Mammasom16 gjør. Har lest bloggen hennes en stund,og foreldrene hennes kan ikke bry seg stort om hva hun foretar seg,eller hva hun skriver.

Er penger så til de grader viktige for enkelte,at de selger seg og familien på denne måten? Jeg er sjokkert,virkelig.

Anonymous poster hash: 9fd7e...1ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kikket såvidt på bloggen og så vel ikke noe som umiddelbart virket så ille.

Det jeg vil si til deg er at du snakker negativt om ei jente som ikke engang er myndig (?). Dét er ikke noe å være stolt av, eller lære dine barn...

Anonymous poster hash: 5d87b...f3c

Skrevet

Er så glad for at mine barn ikke blogger,og hadde de gjort det hadde de blitt stoppet fra å utlevere seg selv og andre familiemedlemmer,som hun i Mammasom16 gjør. Har lest bloggen hennes en stund,og foreldrene hennes kan ikke bry seg stort om hva hun foretar seg,eller hva hun skriver.

Er penger så til de grader viktige for enkelte,at de selger seg og familien på denne måten? Jeg er sjokkert,virkelig.

Så da synes du det er greit å henge ut et barn på et nettforum............

Anonymous poster hash: f1c69...8df

Skrevet

Skam deg!

Anonymous poster hash: dd7bc...044

Skrevet (endret)

Barn og barn....har da tydeligvis klart å få en unge og får te seg som voksen og ikke minst tåle kritikk som eventuelt folk skriver på bloggen hennes.

Nei...jeg er ikke Hi.

Men er vanvittig lei disse småjentene som får unger før de knapt har sluttet med bleiene sine og attpåtil skal tjene på avkommet sitt ved å brette ut livet deres. (Satt på spissen)

Endret av Gjest
Skrevet

Er penger så til de grader viktige for enkelte,at de selger seg og familien på denne måten? Jeg er sjokkert,virkelig.Anonymous poster hash: 9fd7e...1ee

Skam deg! Anonymous poster hash: dd7bc...044

Hva i all verden skal jeg skamme meg over ? Det er en offentlig blogg og man kan mene hva man vil om den. Mine barn på 16 og 19 leser den,og de rister på hodet over hva som skrives der. Derfor lurer jeg veldig på hvor foreldrene hennes er siden hun ikke er myndig! Penger er nok svaret,og det er en skam. Tror neppe innehaveren av bloggen er like stolt over bloggen når hun en gang blir voksen.

Skrevet

Offentlige ting betyr ikke at voksne trenger å oppføre seg som drittunger fordet

Anonymous poster hash: d83bc...467

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...