Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Er det tegn på SA eller MA? Anonymous poster hash: 1df38...da4
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Hadde lyserosa utflod på en bedre dag hele svangerskapet,begge ganger. Det gikk bra! To hele gutter på 4 og 5 år idag! Anonymous poster hash: 652b6...b48
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Det kan være både "alt" og ingenting. Mest sannsynlig er det ufarlig. Det er vel sjelden et tegn påMA, siden da merker man ingenting (missed abortion). Det oppdages oftest på UL. Anonymous poster hash: 4a21a...8d9
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Umulig å si. Det er i alle fall veldig vanlig å ha litt småblødninger. Spesielt om du har hatt sex i løpet av de siste par dagene. Du kan jo kontakte lege/jordmor i morgen å få de til å sjekke hjertelyd, så får du svar i alle fall... Anonymous poster hash: 063a8...20c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Det kan være både "alt" og ingenting. Mest sannsynlig er det ufarlig. Det er vel sjelden et tegn påMA, siden da merker man ingenting (missed abortion). Det oppdages oftest på UL. Anonymous poster hash: 4a21a...8d9 Feil. Det var akkurat sånn jeg oppdaget min MA. I uke 12. Foster var kun 9 uker. Anonymous poster hash: f1faf...bc1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Min MA var slik, litt lyserosa en dag eller to, og så ikke noe mer. Venninnen min blødde i løpet av de første tre månedene, da var det bare en polypp, så det kan være alt mulig. Du får ikke gjort noe med det uansett, annet enn å dra på UL ved første anledning. Lykke til! Anonymous poster hash: 1cdc6...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå