Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Jeg har nettopp funnet ut at jeg er panfil,det betyr at jeg tiltrekkes mennesker uavhening av skjønn,trodde egentlig at jeg er bifil,men panfil virker mer riktig. Til saken : er ei jente jeg har blitt kjent med gjennom barndomsvenninnen min ,er faktisk eksen hennes, det ble slutt i begynnelsen av oktober for dem,problemet er bare at venninnen min er veldig forelsket i meg, og vert det en stund,derfor det ikke fungerte med henne jeg er forelsket i,og har forklart venninnen min at det aldri kan bli oss,men er det feil at jeg begynner og treffe henne andre? hun har bedt meg ut en gang,men takket nei pga min venninne,men hun er som en søster for meg,så oss blir det uansett aldri. og ikke nok med det har også ganske sterke følelser for en annen,men henne må jeg bare glemme, hun er heterofil og har en samboer, og derfor tror jeg det er lurt og begynne og gå hun med henne andre jeg er forelsket i også, for og glemme henne, JEG MÅ GLEMME. Uff er så frustrert og lei meg nå, vil ikke minste min venninne heller som jeg har kjent siden hun var født,men hvordan skal jeg få henne til og forstå at jeg aldri kan føle noe annet for henne enn en søster,uten og såre henne? Anonymous poster hash: e1da3...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå