Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Mannen ønsker seg en ting og det er utsolgt overalt men ventes inn 23. 24. Des så selv om det er imot alle mine prinsipper og handle på julaften så må jeg i år! Noen andre som må? Anonymous poster hash: dc076...06b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Nei, og takk og lov! Er jo reine kamikazeopplegget å skulle på kjøpesenteret den dagen. Sinnssykt stress folk som skal innom fort og gale i siste lita før julemiddagen Anonymous poster hash: c2b41...81b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Er faktisk koselig å handle på julaften. Alle har en så fin og rolig stemning, ikke gale i det heletatt som antydet over her. Likte å jobbe julaften før pga stemningen, men nå har jeg barn og har overlatt den vakten de de yngre og barnløse. Anonymous poster hash: dcd36...9f3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Det er fra nå og frem til og med lillejulaften det er stressende og pes. Ikke på selveste julaften. Jobbet hver julaften i 7 år i en bokhandel og julaften var årets koseligste dag å jobbe på og ikke stressende i forhold til ellers i desember. Dette var før barn da, er glad jeg har julaften med ungene mine nå 😍 Anonymous poster hash: ab94d...dab
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Men jeg liker pysj til kl 13.00 på julaften da er det tid for grøt spising, før man kler seg og drar på kirkegården. Vill ikke på shopping, lurer på om jeg skal finne på noe annet i gave! Anonymous poster hash: dc076...06b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Da ville jeg ha funnet en annen gave. Jeg hadde orket å begynne å stresse med å komme meg på butikken før de stenger på julaften bare pga en gave. På julaften koser jeg meg sammen med familien å stresser overhodet ikke,er sånn jeg liker å ha det den dagen Å tenk om varen ikke kommer inn på julaften likevel da? Hva gjør du da? Selv om de forventer å få varen inn den datoen så kan du ikke være 110 % sikker på at den faktisk kommer den dagen likevel. Rett før jul er det nok lett for at varer kan være forsinket. Anonymous poster hash: 09896...18b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Kan han ikke få den etter jul da? Lag et kort med bilde av gaven eller noe. Anonymous poster hash: 8be03...479
Surogvanskelig Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 Nei, og takk og lov! Er jo reine kamikazeopplegget å skulle på kjøpesenteret den dagen. Sinnssykt stress folk som skal innom fort og gale i siste lita før julemiddagen Anonymous poster hash: c2b41...81b Hvor bor du? Her er det ingen dag i verden som er så fredelig å handle som på julaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå