Gå til innhold

bytte fly i Brussel

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har byttet fly der før? Vi skal videre til England.. 

holder det med en time?

Må vi hente baggasje og sjekke inn på nytt?

Passkontroll?

Anonymous poster hash: a2d71...696
Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som har byttet fly der før? Vi skal videre til England..

holder det med en time?

Må vi hente baggasje og sjekke inn på nytt?

Passkontroll?

Anonymous poster hash: a2d71...696

På internasjonale flygninger må du alltid beregne minimum to timer klaring. Hvis du mister neste fly vil de bruke det mot deg at du hadde for kort margin. Du vil ikke få pengene tilbake.

Anonymous poster hash: 05be3...b1c

Skrevet

Du kan be dem sjekke inn bagasjen helt til England, da bare henter du den i England.

Skrevet

Brussel er et mareritt så 1 time er for kort tid hvis dere skal være noenlunde sikre. Bagasjen sjekker dere inn til destinasjonen.

Anonymous poster hash: 49a1c...e0f

Skrevet

Brussel er et mareritt så 1 time er for kort tid hvis dere skal være noenlunde sikre. Bagasjen sjekker dere inn til destinasjonen.

Anonymous poster hash: 49a1c...e0f

Jeg synes Brussel har en flott flyplass og man rekker fra den ene enden til den andre på en time.

Anonymous poster hash: 267b8...a30

Skrevet

Brussel har kode 3 sikkerhetsberedskap nå for tiden. Det er høyst sannsynlig at dette også påvirker rutinene på flyplassen, så jeg ville definitivt beregnet litt ekstra tid pga det.

Anonymous poster hash: 7bd67...75b

Skrevet

1 time er knapt. Det kan gå, men da no alt gå på skinner. Jeg hadde layover på en time i Paris sist jeg fløy og det gikk ikke. De sjekker forøvrig inn bagasjen din helt fram så det trenger du ikke tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...