Gå til innhold

Hvor gamle var deres barn da de fikk se alene hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å se den med syvåringen denne julen, men så oppdaget jeg at det er 11 års aldersgrense. Så nå er jeg litt usikker. jeg trodde faktisk det var syvårsgrense!!!

Anonymous poster hash: e35a6...4a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi så den forrige helg, hadde ikke tenkt 4 åringen skulle se den. Regnet meg han fant på noe annet, men han satt som et lys gjennom hele filmen, og holdt på å le seg ihjel når tyvene sklei på lekebilene.

Skrevet

Mine har sett de siden de var små. Sikkert 4 år gamle...

Skrevet

I skrivende stund ser jeg, 4 og 6 åringen den :) trodde den var tillatt for alle jeg.

Mine synes den er hysterisk morsom.

Skrevet

Mine har sett den fra de var 4-5 år gamle

Anonymous poster hash: 6cca1...a45

Skrevet

3 åringen og 5 åringen har sett den

Skrevet

3,5 åringen så den med oss voksne nå. Vi forklarte enkelt under filmen blant annet tyvene var rampete som ville ta julegavene og godteriet til gutten, at det går bra med gutten. Ungen ble ikke redd, lo og prata masse under filmen om filmen med oss.

Anonymous poster hash: acd85...1ef

Skrevet

han så den i fjor, da var han nesten 2 år hehe, brydde seg ikke noe særlig,men satt rolig, han var syk

Skrevet

Det eneste som er veldig skummelt er jo klippet Kevin ser på tv med maskingevær, ellers er det ganske uskyldig...

Anonymous poster hash: f4710...774

Skrevet

Så den med 4 og 7 åringen i går. 4 åringen sovnet,men 7 åringen så hele,mye latter.

Anonymous poster hash: 2cc2c...a61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...