Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Jeg greier ikke mer. Vi har vært sammen 16 år og har tre barn. Vi bor på hans hjemsted og fordi han er en einstøing nekter han meg venner. Jeg blir kontrollert bare jeg er på butikken. Blir jeg 30 min istede for 20 er helvete løs. Han klager på alt jeg gjør. Jeg jobber 60% og tjener jo ikke nok til å flytte ut. Han tjener veldig bra og kan sitte med huset....vi har mye lån så selv etter salg sitter jeg igjen med bare maks 600.000. Det betyr at jeg greier meg ikke. Jeg vet han har sagt til en kompis at om vi går fra hverandre vil han ikke ha ungene, men skal ta de så jeg ikke får de. Jeg ville ønsket 50/50 men han vil ta de helt fra meg. Minste er 9 år...skal jeg holde ut i 9 år til? Jeg hater dette her og jeg er blitt en person jeg ikke liker... Anonymous poster hash: fec4c...715
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Jeg greier ikke mer. Vi har vært sammen 16 år og har tre barn. Vi bor på hans hjemsted og fordi han er en einstøing nekter han meg venner. Jeg blir kontrollert bare jeg er på butikken. Blir jeg 30 min istede for 20 er helvete løs. Han klager på alt jeg gjør. Jeg jobber 60% og tjener jo ikke nok til å flytte ut. Han tjener veldig bra og kan sitte med huset....vi har mye lån så selv etter salg sitter jeg igjen med bare maks 600.000. Det betyr at jeg greier meg ikke. Jeg vet han har sagt til en kompis at om vi går fra hverandre vil han ikke ha ungene, men skal ta de så jeg ikke får de. Jeg ville ønsket 50/50 men han vil ta de helt fra meg. Minste er 9 år...skal jeg holde ut i 9 år til? Jeg hater dette her og jeg er blitt en person jeg ikke liker... Anonymous poster hash: fec4c...715 Men hva får deg til å tro at han vil få de 100 %? Anonymous poster hash: 02632...acc
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Jeg greier ikke mer. Vi har vært sammen 16 år og har tre barn. Vi bor på hans hjemsted og fordi han er en einstøing nekter han meg venner. Jeg blir kontrollert bare jeg er på butikken. Blir jeg 30 min istede for 20 er helvete løs. Han klager på alt jeg gjør. Jeg jobber 60% og tjener jo ikke nok til å flytte ut. Han tjener veldig bra og kan sitte med huset....vi har mye lån så selv etter salg sitter jeg igjen med bare maks 600.000. Det betyr at jeg greier meg ikke. Jeg vet han har sagt til en kompis at om vi går fra hverandre vil han ikke ha ungene, men skal ta de så jeg ikke får de. Jeg ville ønsket 50/50 men han vil ta de helt fra meg. Minste er 9 år...skal jeg holde ut i 9 år til? Jeg hater dette her og jeg er blitt en person jeg ikke liker... Anonymous poster hash: fec4c...715 Men hva får deg til å tro at han vil få de 100 %? Anonymous poster hash: 02632...acc Fordi jeg ikke skal få de. HI Anonymous poster hash: fec4c...715
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Hvordan skal han få barna 100%, spesielt da minste er 9 år, da er barna så store at de skal bli hørt. Har du noen mulighet til å skaffe deg 100% stilling, det ville i hvert fall gjort økonomien din mye bedre. Og mest sannsynlig er det du som får barna mest. Regner med at han kommer til å prøve seg med å få de mest, men han orker ikke det i lengden. Og da skal du få bidrag av han og. Tjener han en del, så blir det jo en del og. Anonymous poster hash: dbafa...b0c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Jeg greier ikke mer. Vi har vært sammen 16 år og har tre barn. Vi bor på hans hjemsted og fordi han er en einstøing nekter han meg venner. Jeg blir kontrollert bare jeg er på butikken. Blir jeg 30 min istede for 20 er helvete løs. Han klager på alt jeg gjør. Jeg jobber 60% og tjener jo ikke nok til å flytte ut. Han tjener veldig bra og kan sitte med huset....vi har mye lån så selv etter salg sitter jeg igjen med bare maks 600.000. Det betyr at jeg greier meg ikke. Jeg vet han har sagt til en kompis at om vi går fra hverandre vil han ikke ha ungene, men skal ta de så jeg ikke får de. Jeg ville ønsket 50/50 men han vil ta de helt fra meg. Minste er 9 år...skal jeg holde ut i 9 år til? Jeg hater dette her og jeg er blitt en person jeg ikke liker... Anonymous poster hash: fec4c...715 Så fordi han sier han skal ta de så tror du det vil skje? Anonymous poster hash: a575f...630
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Jeg greier ikke mer. Vi har vært sammen 16 år og har tre barn. Vi bor på hans hjemsted og fordi han er en einstøing nekter han meg venner. Jeg blir kontrollert bare jeg er på butikken. Blir jeg 30 min istede for 20 er helvete løs. Han klager på alt jeg gjør. Jeg jobber 60% og tjener jo ikke nok til å flytte ut. Han tjener veldig bra og kan sitte med huset....vi har mye lån så selv etter salg sitter jeg igjen med bare maks 600.000. Det betyr at jeg greier meg ikke. Jeg vet han har sagt til en kompis at om vi går fra hverandre vil han ikke ha ungene, men skal ta de så jeg ikke får de. Jeg ville ønsket 50/50 men han vil ta de helt fra meg. Minste er 9 år...skal jeg holde ut i 9 år til? Jeg hater dette her og jeg er blitt en person jeg ikke liker... Anonymous poster hash: fec4c...715 Men hva får deg til å tro at han vil få de 100 %? Anonymous poster hash: 02632...acc Fordi jeg ikke skal få de.HI Anonymous poster hash: fec4c...715 Men heldigvis så er ikke det noe han bestemmer på egenhånd, du må kjempe for de. Ikke la han knuse deg og selvtilliten din Anonymous poster hash: 02632...acc
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Er jo ikke han som bestemmer da. Blir jo eventuelt rettsak hva får deg til å tro at han vinner. Hvis minste er 9 Er vel 2 av de så gamle at de blir sport pm sin menning og regner med du har et godt forhold til barna dine. Anonymous poster hash: b680c...a54
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #8 Skrevet 20. desember 2015 Han får de jo ikke bare fordi han sier det. Enten blir dere enig om barnefodeling eller det blir rettsak. Ikke gitt at han vinner en rettsak, særlig ikke når han er en kontrollerende einstøing... Sulter ihjel er det ingen som gjør i dette landet, så klarer deg gjør du. Trangere enn når du bor sammen med en som tjener godt selvfølgelig, men du klarer deg garantert. Full jobb eller ekrtrajobb, alt fra vakter på et sykehjem når barna er hos far til å kjøre avisen tidlig om morgenen før din vanlige jobb fungerer. Anonymous poster hash: b6cb3...d8e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Det høres ut som om det er mye mer i det forholdet som ikke fungerer enn det du forteller deg. Hvis han kontrollerer deg så mye som du gir inntrykk av så må du innse at du lever i et forhold med psykisk vold. Det skal tas på samme alvor som fysisk vold. Barna dine har ikke godt av å se at du blir i forholdet med psykisk vold og kontroll! Jeg anbefaler deg å kontakte et krisesenter. Du kan komme deg ut av dette, men da må du virkelig ville det selv. Husk at han bruker frykten din for å kontrollere deg, men du bestemmer hvor mye han skal få kontrollere deg. Du trenger hjelp til å komme deg ut av dette. Ta en telefon til et krisesenter, ev. familievernkontoret. Snakk med legen din og vær ærlig om hvordan det er hjemme. Og snakk med familie/venner som du stoler på og som du vet vil stille opp for deg. Men viktigst - kontakt krisesenter, de er vant med lignende saker, og de vet hvordan du kan komme deg bort! Økonomisk vil ting ordne seg, det skal du ikke være redd for! Anonymous poster hash: 34048...95a
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #10 Skrevet 20. desember 2015 Hadde ventet til minste blir 13/14 år . Anonymous poster hash: 63c55...972
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #11 Skrevet 20. desember 2015 Hadde ventet til minste blir 13/14 år . Anonymous poster hash: 63c55...972 Hvordan forsvarer du at hun skal leve med psykisk mishandling/vold i fem år til? Hvordan forsvarer du at barna skal leve i enda flere år og se og høre moren bli mishandlet? Anonymous poster hash: 34048...95a
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. desember 2015 #12 Skrevet 20. desember 2015 Hvorfor finner du deg i å bli kontrollert? Sikke finn deg i å bli behandlet slik!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #13 Skrevet 20. desember 2015 Ta kontakt med et krisesenter. De er ikke bare til for de som behøver bosted akutt, men tilbyr også rådgivning og støtte. De kan hjelpe deg til å få oversikt over muligheter både økonomisk og juridisk. Anonymous poster hash: d45ef...7e5
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #14 Skrevet 20. desember 2015 Jeg greier ikke mer. Vi har vært sammen 16 år og har tre barn. Vi bor på hans hjemsted og fordi han er en einstøing nekter han meg venner. Jeg blir kontrollert bare jeg er på butikken. Blir jeg 30 min istede for 20 er helvete løs. Han klager på alt jeg gjør. Jeg jobber 60% og tjener jo ikke nok til å flytte ut. Han tjener veldig bra og kan sitte med huset....vi har mye lån så selv etter salg sitter jeg igjen med bare maks 600.000. Det betyr at jeg greier meg ikke. Jeg vet han har sagt til en kompis at om vi går fra hverandre vil han ikke ha ungene, men skal ta de så jeg ikke får de. Jeg ville ønsket 50/50 men han vil ta de helt fra meg. Minste er 9 år...skal jeg holde ut i 9 år til? Jeg hater dette her og jeg er blitt en person jeg ikke liker... Anonymous poster hash: fec4c...715 Men hva får deg til å tro at han vil få de 100 %? Anonymous poster hash: 02632...acc Fordi jeg ikke skal få de. HI Anonymous poster hash: fec4c...715 Det bestemmer jo ikke HAN. Han er jo psykopat. Han burde ikke ha dem 50% heller. Selvfølgelig klarer du deg økonomisk! Anonymous poster hash: 16a6c...4b2
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #15 Skrevet 20. desember 2015 Du kan jo også si at det er flott at han vil ha barna så mye for da har du jo mulighet til å gå på byen så mye du bare orker.......da er det ikke sikkert han vil ha de i det hele tatt. Anonymous poster hash: db5e4...44a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå