Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Har city cross, men jeg syns første sittestilling på sportsdelen er altfor bratt for min lille på 6 mnd. Men han begynner bli nysgjerrig på omgivelsene, samt snart for lang for bagen. S det jeg lurer på, vil super viking sittedelen gå på understellet til city cross? Har den sittedelen en mer hvilende sittestilling for de store, men små babyene? Ser nå det som jeg leser flere skriver, at sittedelen til emmaljunga nok kanskje passer best fra kanskje 1 år. Den er jo stor. Ser god ut da, men stor for en på 6 mnd. Erfaringer? Anonymous poster hash: e48e6...eab
Appelsinpiken Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Det går elt fint vi har super viking sittedel på et classic understell. Sv har 4 stiller, et for sammenlegging av vogna, et hvilestilling, en tilbakelent og en ganske rett. Men selv på hvilestillet vil barnet ligge litt på skrå, så et 6 mnder gammelt barn vil fint kunne sitte i den.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Takk for svar! Anonymous poster hash: e48e6...eab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå