Gå til innhold

Hvalp med separasjonsangst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å finne en hvalp, det er en som er bare helt nydelig men hun har angst for å være alene (12 uker) er dette noe vi kan lære henne å komme over eller er det slik at en må beregne med at denne hunden aldri vil trives å være hjemme alene en stund selv når den er voksen ?

Anonymous poster hash: c1ba6...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 12 uker gammel valp skal ikke være alene. Om hun allerede er blitt forlatt hjemme alene er det fullt forståelig at hun er redd. Man må trene på å ha valpen hjemme alene, litt etter litt og øke gradvis slik at valpen blir trygg.

Jeg har selv en valp på den alderen og hun har aldri vært alene mer enn noen minutter. Og det liker hun ikke og kan både hyle og bjeffe. Det behøver ikke bety at hun får separasjonsangst som voksen.Jeg har valpen sammen med meg både natt og dag fordi hun fremdeles er en baby.

Skrevet

Hun er for ung til å være alene. Du kan trene henne etterhvert, men det bør ta uker, starte med å gå ut i ti sekunder bare.

Anonymous poster hash: 9b575...0b2
Skrevet

Valp med H faktisk😂

Anonymous poster hash: 5bf07...003

Skrevet

Valp med H faktisk😂

Anonymous poster hash: 5bf07...003

Å herregud! Get over yourself!!!

Anonymous poster hash: 66961...ed2

Skrevet

Blir bare trist av å lese at folk ikke forstår at en valp på 12 uker ikke skal være alene.

Anonymous poster hash: 3535f...a83

Skrevet

En valp på 12 uker skal ikke være alene. Men en valp på 15-16 uker kan begynne å være alene, i svært korte stunder. Begynn med et kvarter og øk sakte.

Valp skrives forøvrig uten h, som en annen også korrekt påpekte.

Anonymous poster hash: e950f...12f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...