Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Hei. Jeg startet i høst som fulltidsstudent, før dette hadde jeg en 100% stilling. Jeg har nå fullt studielån som er på 7500 kr i mnd, mannen jobber fullt. Vi har 3 barn. Hvordan vil dette spille seg ut når vi betaler skatt neste år. Vil mannen måtte betale mer eller mindre skatt når jeg ikke har inntekt? Anonymous poster hash: 360b5...827
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Vil ikke tro det har noe å si siden du har jobbet størstedelen av året. Anonymous poster hash: 73d4d...eca
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Tusen takk for svar. Regner ikke med det har noe å si for det vi har betalt i år, men tenker litt på hvordan det blir når vi begynner å betale skatt neste år. Må mannen passe på å betale inn mer eller slipper vi unna med litt mindre når han er eneforsørger? Anonymous poster hash: 360b5...827
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Tror han betaler mindre skatt hvis du ikke har inntekt. Er i samme situasjon selv, og mannen og jeg lignes sammen. Anonymous poster hash: faa40...839
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 har nok ikek så mye å si, men han kan søke om å endre skatteklasse når dere er gift og du er student, da kan han få innvilget å betale halvskatt eller noe. Anonymous poster hash: 6efcd...32e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Det er ikke noe som heter endret skatteklasse lenger... Du er jo ikke aleneforsørger? Stipendet ditt regnes som inntekt. MEN dere lignes jo sammen, så totalinntekten synker og da betales det mindre skatt... Anonymous poster hash: aacdb...3dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå