Gå til innhold

Hvordan merket dere at en var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hva var deres første symptomer på graviditet? 

Har prøvd lenge nå, å er like spent hver mnd, om en er gravid. 

Hva var det første dere merket det på?

Hilsen en som lurer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang; ingen mens. Andre gang; ulidelig vonde bryster.

Anonymous poster hash: 827a0...765

Skrevet

Merket ikke noe før etter ikm. Første tegn uteblivende mens. Tegn nr to veldig hovne og ømme pupper.

Anonymous poster hash: b3623...578

Skrevet

Bekkenløsning

Anonymous poster hash: c3cb5...7b6

Skrevet

Rare smerter og krampetrekninger i livmor etter orgasme. Det skjedde to dager etter hverandre. Har aldri opplevd det før. Googlet, og fant ut at det kunne være tegn på graviditet.

Testet positivt et par dager senere, 11 dpo.

Anonymous poster hash: 2ea01...d41

Skrevet

Økt luft i magen/ raping alle tre gangene var første tegn, bare få dager etter befruktning. Så kom etterhvert øm livmor og stikninger i eggstokkene, slik at jeg var helt sikker på graviditet før grav.testen viste positiv😊

Anonymous poster hash: 78750...e28

Skrevet

Uteblitt mens første gang. Ikkje lyst på røyk(slutta heilt ut av det blå før ikm med andremann). Vonde pupper og så utrulig varm med tredje.

Skrevet

Jeg bare viste det, hatt samme følelse hver gang.

Testet ca 4 dager før forventet mens alle 3 gangene, å ikke vært overrasket over positiv test :-)

Skrevet

Nr 1: halsbrann og ømme bryster. Nr 2: bekkensmerter

Skrevet

Merket ingenting. Hadde småblødninger rundt IKM, så trodde det var mensen. Men så stoppet det opp etter bare et par dager og tok da en test for sikkerhets skyld. Og den var positiv etter 1,5 års prøving. :) Uke 30 i dag! :)

Anonymous poster hash: 1b798...986

Skrevet

nr 1, kraftige menssmerter uten mens.

nr2, kvalm som ett ondt år og pupper diger som jur

nr3. begynte blø neseblod, kraftige menssmerter, kraftig kvalme, ømme pupper, kløe på hele kroppen. tett nese, klarte pluttselig ikke lukta og synet av fisk. Alt kom samtidig, ca 5dg før ventet mens.

Anonymous poster hash: 72da3...b57
Skrevet

Nr 1 og nr 3: uteblitt mens. Nr 2: hadde ikke regnet med å være gravid, for hadde tatt ut spiral for få uker siden. Men det jeg trodde var omgangssyken var svangerskapskvalme.

Anonymous poster hash: fe2db...0fa

Skrevet

Var i bursdag til søstra til mannen og ble litt guffen av tanke på kake.. Veldig glad i kake til vanlig så da gikk det opp noen varsellamper :)

Anonymous poster hash: 458ab...edc
Skrevet

Merket det først på puppene begge gangene. Første gang var liksom brystvortene blitt litt hoven, andre gang var jeg veldig øm i puppene. Begge gangene kom disse tegnene rundt IKM.

Anonymous poster hash: a3b1c...c95

Skrevet

Sterk hodepine noen dager før IKM alle tre gangene. Pleier aldri å ha vondt i hodet ellers

Skrevet

Nr 1 og 3: Uteblitt mens

Nr 2: Kvalme i uke 3 som bare ble verre og verre...

Skrevet

1. Kaffe ble motbydelig

2. Kvalme

Anonymous poster hash: 97f23...063
Skrevet

Stikking i livmorområdet når jeg gikk fort. Økt utflod. Og til slutt kom ikke mensen.

Anonymous poster hash: 27d2f...34b

Skrevet

Nr 1: utrolig ømme og vonde bryst. Og krampaktig "menssmerter" innimellom.

Nr 2: ingen symtomer utenom uteblitt mens. Symptomene kom ikke før magen begynte å vokse rundt uke 14.

Skrevet

Nr 1 så begynte jeg å spy 3 dager etter befruktning. Testet positivt 6 dager etter befruktning. Da var jeg 18 år. Denne gangen så fikk jeg noe helt syke mensensmerter, men ingen mensen kom. Jeg begynte å tenke på eggstokkreft og dro til lege 4 dager etter ikm og fikk en positiv test i hånda 😅

Skrevet

Våknet på natten av magesmerter som ligner på mensensmerter. Var uvel og prøvde å gå på do, men ingenting kom. Superpositiv test på morgenen :) Jeg trodde mensen var på vei fordi jeg hadde hatt ømme bryster og svake mensensmerter noen dager. Det kjentes annerledes ut enn ellers den natten, men uten at jeg klarer å forklare hva som var så spesielt.

Skrevet

Mitt første symptom var et rart symptom. Jeg husker jeg følte meg "rar" i magen.. som om jeg hadde et lite tyngdelodd nederst i magen. Dagen etter kjøpte jeg en test men hadde egentlig ikke noe særlig tro på at jeg var gravid.. så satt jeg plutselig å stirra på den svake streken som viste at jeg faktisk var gravid! Og nå ligger hun og sover så søtt i senga si <3

Anonymous poster hash: 27008...9cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...