Gå til innhold

Dømt til å bli alenemor? Uplanlagt gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. Har ett barn på 11 som jeg har alltid vært alene med. Traff en fantastisk mann for 1 år siden. Vi er begge godt voksne, og snakker om å flytte sammen om en stund. Barnet mitt og han har nettopp begynt å bli kjent og det går veldig fint så langt :-) men.. Jeg har klart kunststykket å bli gravid. Skulle bytte p-pille merke pga mellomblødninger og det er nok her noe har skjært seg:-( veldig dumt av meg og jeg burde ha tenkt litt lengre.. Er tidlig enda, kanskje 5 uker på vei og nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre:-/ vi har snakket om barn tidligere og han ønsker at vi skal få barn når vi har bodd sammen en stund og har komt i rutiner.. Jeg vet rett og slett ikke mine arme råd!:-/

Anonymous poster hash: 04a2b...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du inutgangspunktet vil beholde, så fortell ham det. Kanskje blir han glad? Dere er uansett to om det nå...

Anonymous poster hash: 6e455...34b

Skrevet

Du må snakke med han. Mest sannsynlig så lager du bare bekymring for deg selv uten grunn. Tenk om dette er den beste julegaven du kan gi han.

Skrevet

Ja, jeg har ikke sagt noe enda. Men han sa for litt siden at det hadde ikke gjort han noe om jeg ble gravid snart , selv om han ikke er helt klar enda. Tenker jo veldig på det barnet jeg har fra før.. Søsken er nok stas, men hva om ingenting fungerer når hverdagen kommer?

Skrevet

Ja, jeg har ikke sagt noe enda. Men han sa for litt siden at det hadde ikke gjort han noe om jeg ble gravid snart , selv om han ikke er helt klar enda. Tenker jo veldig på det barnet jeg har fra før.. Søsken er nok stas, men hva om ingenting fungerer når hverdagen kommer?

Det ordner seg nok ;) Det er helt vanlig å bekymre seg over 1000 ting når man blir gravid. Dere må bare kommunisere. Snakk sammen om alt. Sett ord på følelsene. Dere kan bli et superteam. Men ingen blir det uten innsats ;)

Anonymous poster hash: 6e455...34b

Skrevet

Ja, mulig:-) han er på jobb offshore og kommer ikke hjem før i romjulen. Får fortelle han det da, face to face..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...