Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Dere sier at når positiv test er der så er ikke egget sluppet... Jeg fikk positiv test dag 1 og 2. Like sterk ved morgenurin. Jeg bruker også ladycomp som viser når eggløsning har vært. Da blir temperaturen høy. Jeg fikk høy temp dag 2. = eggløsning har vært... Noen som kan oppklare? Anonymous poster hash: 79818...b71
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 ? Anonymous poster hash: 79818...b71
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Det er ingen som vet om det faktisk er sånn at det er "lenge" til egget slipper fra du får positiv test. Jeg har iallefall mine tvil om det. Når jeg har blitt gravid, så har vi hatt sex annenhver dag fra endt mens og frem til positiv test. På dagen jeg har testet positivt så har vi også hatt sex, samt dagen etterpå. Etter det har vi ikke hatt sex på lang tid da vi har vært "lei" etter prøveperioden. Jeg har tro på at det beste er å ha sex i perioden før positiv test for man vet jo ikke med sikkerhet når egget slipper. Egget er kun levedyktig i et ca et døgn etter at det slipper, mens sædcellene kan leve flere døgn inni kvinnen. Anonymous poster hash: a8aec...017
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Det er ingen som vet om det faktisk er sånn at det er "lenge" til egget slipper fra du får positiv test. Jeg har iallefall mine tvil om det. Når jeg har blitt gravid, så har vi hatt sex annenhver dag fra endt mens og frem til positiv test. På dagen jeg har testet positivt så har vi også hatt sex, samt dagen etterpå. Etter det har vi ikke hatt sex på lang tid da vi har vært "lei" etter prøveperioden. Jeg har tro på at det beste er å ha sex i perioden før positiv test for man vet jo ikke med sikkerhet når egget slipper. Egget er kun levedyktig i et ca et døgn etter at det slipper, mens sædcellene kan leve flere døgn inni kvinnen. Anonymous poster hash: a8aec...017 Godt å høre at det ikke bare er jeg som lurer.. Anonymous poster hash: 79818...b71
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Flere? Anonymous poster hash: 79818...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå