Gå til innhold

Pepperkakehuset er helt mykt :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbannede luftfuktighet i Bergen!!!! Har pyntet pepperkakehus vi nå, men det er helt mykt og siger sammen. Har prøvd å hardne det i stekeovnen, men d ble mykt igjen etter en dag. What to do??

Er det vits i å kjøpe noe nytt, eller skjer det samme tror dere?

 

 

Anonymous poster hash: 55d9c...ff5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For høy luftfuktighet inni huset deres.luft litt.har ikke plagdes med det selv

Skrevet

Vårt er knallhardt, bor også i Bergen. Har aldri hatt det problemet.

Er det et sånn byggesett fra butikken, eller har du lagd selv?

 

Anonymous poster hash: 231f5...e18

Skrevet

Det er fra butikken.

Tips til hva jeg skal gjøre da?

Vurderer å gå ut og kjøpe et nytt..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 55d9c...ff5

Skrevet

Vi har hardt også her i Bergen..

Dere har for høy fuktighet i hjemmet deres

 

Anonymous poster hash: bec2d...238

Skrevet

Hva har du pyntet det med? For våt glasur?

 

Anonymous poster hash: b4d9c...b21

Skrevet

Bei. d ble mykt før vi pyntet. Limte d sammen i går med smeltet sukker, og i dag når vi skulle pynte var det blitt mykt :-(

 

Anonymous poster hash: 55d9c...ff5

Skrevet

Du stekte det for lite. Mulig med kombinasjon av for tykk deig

 

Anonymous poster hash: 29d74...075

Skrevet (endret)

OY da har dere det veldig fuktig i huset for jeg har hatt pepperkakehjerter (pyntehjerter) liggende i uteboden min i ett år og de er enda stein harde!

Endret av Mamma_til_2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...