Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Liten klump. Som en ert. Helt blank og gele-aktig. Minnet meg om aspikk... Samme dagen etter. Kan dette være slimproppen som går sakte?? Svake mensmurringer... Men veldig diffust. Og jeg er nok sterkt prega av spenningen. 1. gangs Anonymous poster hash: fb903...e06
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Mye mulig, jeg tørka blankt slim en hel lørdag, morran etter gikk vannet. Noen har blodig, andre blankt, noen har klumper og andre har bare mye.. Lykke til! 😊 Anonymous poster hash: cbf3f...900
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Mye mulig, jeg tørka blankt slim en hel lørdag, morran etter gikk vannet. Noen har blodig, andre blankt, noen har klumper og andre har bare mye.. Lykke til! Anonymous poster hash: cbf3f...900 Takk Anonymous poster hash: fb903...e06
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Små biter av slimproppen kan komme gjennom hele svangerskapet, også større biter og da dannes det nytt slim. Hvis du opplever at hele proppen går i ett mot slutten av svangerskapet skal jeg love deg at du ikke er i tvil om hva det er Det er uansett ikke farlig! Anonymous poster hash: 5dd13...e23
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Små biter av slimproppen kan komme gjennom hele svangerskapet, også større biter og da dannes det nytt slim. Hvis du opplever at hele proppen går i ett mot slutten av svangerskapet skal jeg love deg at du ikke er i tvil om hva det er Det er uansett ikke farlig! Anonymous poster hash: 5dd13...e23 Godt å lese! Termin er rett over nyttår og det hadde sikkert vært supert å ha bursdag i januar. Men jeg er litt utålmodig og! Anonymous poster hash: fb903...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå