Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Skrevet 20. desember 2015 Timen er satt opp med overlege på gynekologisk poliklinikk. Er 7 1/2 mnd siden fødsel. Jeg aner virkelig ikke hva timen er for og det står heller ingenting om det. Er det vanlig å bli innkalt på sykehuset for time etter fødsel? Anonymous poster hash: c591a...a0e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 Timen er satt opp med overlege på gynekologisk poliklinikk. Er 7 1/2 mnd siden fødsel. Jeg aner virkelig ikke hva timen er for og det står heller ingenting om det. Er det vanlig å bli innkalt på sykehuset for time etter fødsel? Anonymous poster hash: c591a...a0e Revnet du mye? Kan være det. Tror ellers ikke det er rutine å bli innkalt etter fødsel. Anonymous poster hash: 8b653...923
Luksusdyret Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 Har født 4 barn og aldri opplevd å bli innkalt til sykehuset etter fødselen. Ring og forhør deg hvorfor du er innkalt vel?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Skrevet 20. desember 2015 Har født 4 barn og aldri opplevd å bli innkalt til sykehuset etter fødselen. Ring og forhør deg hvorfor du er innkalt vel? Jeg skal ringe i morgen fordi klinikken kun er åpen 8-15 man-fre. Fikk innkallingen fredag ettermiddag. Tenkte først det var rutine, men jeg var hos lege på 6-ukers kontroll etter fødsel. Anonymous poster hash: c591a...a0e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Skrevet 20. desember 2015 Timen er satt opp med overlege på gynekologisk poliklinikk. Er 7 1/2 mnd siden fødsel. Jeg aner virkelig ikke hva timen er for og det står heller ingenting om det. Er det vanlig å bli innkalt på sykehuset for time etter fødsel? Anonymous poster hash: c591a...a0e Revnet du mye? Kan være det. Tror ellers ikke det er rutine å bli innkalt etter fødsel. Anonymous poster hash: 8b653...923 Ok. Revnet litt flere steder, men de sa at det ikke var mer enn at fastlege kunne følge opp. Det har hun gjort. Anonymous poster hash: c591a...a0e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Skrevet 20. desember 2015 Venninna mi revnet en del, og hun fikk tilbud om samtale med lege på gynekologisk avdeling noen måneder etter. Det er mulig ditt sykehus har andre rutiner på dette, HI, og kaller inn alle? Anonymous poster hash: c41c6...0c0
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Skrevet 20. desember 2015 Det kan like gjerne være en feil! Jeg fikk innkallelse til Rikshospitalet, ante ikke hvorfor! Viste seg å være en feilinkallelse. Sånt kan også skje! Ingen vits å spekulere, ring og hør. Anonymous poster hash: f3973...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå